S
shihtzu
Vieras
Meillä on jo 2 turvaistuinta tuolle pojalle hankittu, omaan autoon ihan uutena ostettu ja mun vanhempien autoon vajaan vuoden vanha todella edulliseen hintaan ja nyt pitäisi löytää istuin mun tädin autoon ja en uutena halua ostaa, kun tulee sen verran vähäiseen käyttöön, mutta kun olen tota huutonettiä katsonut, niin kaikki suht siistit on joko kamalan hintaisia tai sitten niissä on vain nouto ja ne sijaitsee jossain hornankuusessa meiltä katsottuna.
Ihmiset myy kahdellakin lapsella olleita istuimia melkein samalla hinnalla mitä niitä saa uutena kaupasta, esim. Gracon istuimista pyydetään 150 ja siitä ylöspäin kauttaaltaan ja uutena se saatiin alta 250 eurolla.
Samaten itse sain ton porukoitten autoon hankitun Two-way-eliten 50 eurolla ja on todella 2008 vuoden mallia ja monta vuotta vanhemmista ja kuluneemmistakin pyydetään enemmän.
Ihmiset myy kahdellakin lapsella olleita istuimia melkein samalla hinnalla mitä niitä saa uutena kaupasta, esim. Gracon istuimista pyydetään 150 ja siitä ylöspäin kauttaaltaan ja uutena se saatiin alta 250 eurolla.
Samaten itse sain ton porukoitten autoon hankitun Two-way-eliten 50 eurolla ja on todella 2008 vuoden mallia ja monta vuotta vanhemmista ja kuluneemmistakin pyydetään enemmän.