mistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xylitolipuristeita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xylitolipuristeita?

Vieras
Vaikka tämä onkin vauvanhoitopalsta, ajattelin kysäistä, että mistä saisin hankittua xylitolipuristeita 2-vuotiaalleni.Itse en kauppaan pääse (viimeisilläni raskaana) ja mies ei ollut Prismasta löytänyt kyseisiä ""nappeja"". Joten mistä niitä oikein saa ostaa? kaupasta, netistä...?Onko joku tietty merkki hyväksi havaittu?

Ööö. Hetkonen, siis käytätkö noita puristeita purkan tilalla?!?

Ajattelin vain, kun meidän hammashoitaja neuvoi antamaan purkaa 11kk eteenpäin, eikä haittaa jos palasen nielaisee.

Ajattelin vain että ajaako nuo puristeet saman asian. ja onko tarkoitus, että nuo puristeet syödään? Vaikuttaako ""syötynä"" hampaisiin.

Vai miten xylitoli ylipäätään vaikuttaa?

Mutta ap soita apteekkiin tai luontaistuotekauppaan. Eiköhän noissa nyt luulisi kaikkea terveysvaikutteisia juttuja olevan.

Niin ja katso olisiko verkkoapteekissa. Siellä on jopa ilmainen kotiinkuljetus! Siis jos postinjakaja tuo kotiin on toimitus ilmainen, muut toimitustavat maksaa!!!!! Itse olen tuota käyttänyt. Ei tietenkään koske reseptilääkkeitä mutta kaikkia muita saa tilattua.

XyliSuu ksylitolitabletteja saa ainakin apteekista. Jos ei kuulu valikoimaan ovat mulle tilanneet. Nyt tehtiin paikallisessa avoimessa päiväkodissa yhteistilaus ja sitä kautta sain 250kpl säästöpakkauksia. Ja tämän pussin kyljestä löytyis tällainen osoite www.fennobon.fi ja puh. (09) 3478660 kysäiseppä suoraan sieltä.

Kyllä Prismassa pitäisi olla Xylibon-pastilleja ja muissakin ruokakaupoissa. Ne on pienessä pahvirasiassa. Meidän Prismassa ne on samassa hyllyssä kuin purkat ja muut Xylitol-tuotteet (toisinsanoen karkkihyllyn päässä vähän erillään karkeista).

Jepsin kysymykseen liittyen, tarkoitus on pureskella sitä pastillia. Täällä joku neuvoi rikkomaan pastillin, se oli ihan hyvä vinkki.. ainakin pysyy suussa jonkin aikaa, kun ei saa heti niellyksi kaikkea. Eihän se sieltä mahasta enää vaikuta. Meidän 13kk poika tosin sylkee pois kaikki, minkä ehtii. Ei tykkää yhtään noista ""karkeista"".

Yhteistyössä