Mistä ystäviä ja tukeakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :''(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:''(

Vieras
Olen ollut kahden lapsen yksinhuoltaja.Suhde oli todella rankka,mies oli alkoholisti,petti ja alisti vuosikausia.1,5vuotta sitten tapasin uuden miehen,jonka piti olla vastuuntuntoinen,lähes alkoton,lapsirakas ja huolehtivainen.Meillä on molemmilla jo ikää lähempänä neljääkymppiä,joten etenimme (liian) vauhdilla.Tulin toivotusti raskaaksi ja raskausaikana kaikki muuttui.Mies jäi pois töistä,alkoi huutaa ja räjähdellä,lupaukset eivät pitäneet,mihinkään ei voinut luottaa.Huomenna oli kuulemma kaikki oleva paremmin.

Synnytin juuri ihanan lapsemme.Mies on jossakin juomassa ja syyllistää minua,kun olen niin vaativa,haluaisin hänen menevän töihin jne.Olen mitä ilmeisimmin jäämässä kolmen alle kouluikäisen yyhooksi.Syyllistän itseäni ihmissuhdevirheistäni,olen pettynyt ja pohjattoman surullinen.Koen itseni todella epäonnistuneeksi,kun minulla on kahden eri miehen kanssa lapsia :((((

Olen hyvin yksin ja kaipaisin uusia ystäviä.Raskausajan vain vetäydyin kuoreeni ja yksinäisyyteen,koska olin niin surullinen asioiden saamista käänteistä.Mies ei myöskään hyväksynyt asioidemme kertomista edes läheisille,vaan piti yrittää näytellä tai olla olematta tekemisissä. Tukiverkkokin on hyvin hutera. En tiedä,kuinka pärjäilen,mikäli sairastumme tai jos muuta ikävää yllättävää sattuu.

Kurjaa,etten tälläkään kertaa saanut nauttia vauvasta,vaan isä on raskausajasta lähtien vaatinut huomion ja ollut keskipisteenä :(((

:hug: :hug: älä syyllistä itseäsi, ei ole sinun vika, joskus vaan osuu kaikenmaailman menijöitä tielle. Itselläni oli eka ukko pelihimonen ja toinen juoppo. Nykyinen on aivan ihana, enkä halua vaihtaa IKINÄ. Kyllä se päivä paistaa sinullekin vielä. Voimia.

Joo,älä syyllistä itseäsi!Lasten kanssa saat varmasti ystäviä tulevaisuudessa,eikä sitä etukäteen voi tietää millainen joku ihminen on.Itse olen pian 3 alle kouluikäisen yh.Elämässä sattuu ja tapahtuu!Eräs sukulaiseni oli 3xnaimisissa ja sai kaksi lasta psykopaatille,kunnes tapasi vihdoin Oikean joka adoptoi edellisen liiton lapset itsellensä ja saivat vielä kaksi lisää.Voimia sinulle ja pidä hyvää huolta lapsistasi,kaikki järjestyy:)

Kamala tilanne. Ehkäpä olisi parempi ilman tuollaista miestä. Kyllä lasten kautta varmasti ajan mittaan tutustut uusiin ihmisiin ja siitä joukosta löytynee jokunen hyvä ystäväkin. Rohkeasti kannattaa puhua asioista. Ei se elämä kaikilla muillakaan ruusuista ole vaikka ulospäin siltä näyttäisi. Tosi paljon voimia sulle ja nauti ihanista lapsistasi ja jaksa heidän vuoksi toivoa parempaa huomista. Asioilla on tapana järjestyä ja jokainen päivä on askel kohti parempaa :)

Yhteistyössä