Mistä yksivärisiä sukkia lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Värisilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Värisilmä"

Vieras
Meillä on tähän saakka ollut käytössä lähinnä Lindexin, KappAhlin ja PoP:n jarrusukkia. Yksivärisiä siis (PoP:lta sellaisia valkoraidallisia myös). Nyt kun sukkakoko 19-21 alkaa pikkuhiljaa käydä pieneksi (riippuen toki vähän sukan merkistäkin) niin huomasin että mistään ei meinaa löytyä kivoja yksivärisiä sukkia (pojalle). Etsin ihan perusvärejä: vaaleansinistä, tummansinistä ja mielellään myös turkoosia. Pojalla on paljon turkooseja bodyja ja paitoja ja tykkään yhdistellä samanväriset sukat. Myös ihan beiget ja harmaat sukat käy.

Tykkäsin kovasti Kappahlin tähtipohja-sukista ja Lindexillä ne turkoosit sukat oli just oikeaa sävyä (vaikka niiden mukana pitikin aina ostaa se karmea kirkkaanvihreä sukkapari). PoP:lta ostin jo seuraavaa kokoa niitä tummansinisiä ja tummansini-valkoraidallisia, nyt vaan tarvitsisi löytää hiukan muitakin värejä.

Löytyy kyllä jotain 5 parin paketteja, joissa on sitten mukana myrkynvihreitä ja oransseja sukkia. Ja sitten löytyy noita riemunkirjavia sekameteli-kuosisia sukkia.

Mä olen kyllä löytänyt ihan H&M:n ja esim. Bogin valikoimista pojalle yksivärisiä sukkia yleensä kyllä paketeissa, mutta ihan ok väreissä esim. tummansininen, vaaleansininen, ruskea, harmaa jne.

Voi herranjee, eihän niitä muita tunnu olevankaan kun vaaleensinistä, tummansinistä ja kaikkia sinisen sävyjä raidallisina :kieh: Ite yritän löytää pojalle iloisia ja värikkäitä sukkia: vihreitä, oransseja, keltaisia... mission impossible!

[QUOTE="peikko";24831012]Mä olen kyllä löytänyt ihan H&M:n ja esim. Bogin valikoimista pojalle yksivärisiä sukkia yleensä kyllä paketeissa, mutta ihan ok väreissä esim. tummansininen, vaaleansininen, ruskea, harmaa jne.[/QUOTE]

Ok kiitti :)

No meillä on jonku verran POPin sukkia,kun ne käy niin hyvin väreiltään niiden mallistoon. Mutta just viimeks ostin 3 kpl Lindexin 5sukan settiä ku värit oli niin hyvät:turkoosi,vihreä,musta,harmaa ja sininen.

Yhteistyössä