Mistä voisi tulostaa ilmaiseksi kutsukortteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JOKUOUTO!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JOKUOUTO!

Vieras
Kohta on tulossa 10 vuotta täyttävän syntymäpäivä, enkä tiedä mistä voisimme
tulostaa kutsukortteja ilmaiseksi.
Ideoita?

Olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi... Ja ei mieluinten mitään Barbie- kortteja

Mä oon tehnyt kutsut koneella ihan itse. Etsinyt kuvan, jonka haluan korttiin laittaa, ja kirjoittanut ja muotoillut tekstin. Miksi pitäisi käyttää jotain valmiita kutsukortteja?

[QUOTE="poikia3";24556561]Mä oon tehnyt kutsut koneella ihan itse. Etsinyt kuvan, jonka haluan korttiin laittaa, ja kirjoittanut ja muotoillut tekstin. Miksi pitäisi käyttää jotain valmiita kutsukortteja?[/QUOTE]

No tätäpä minäkin aina ihmettelen, että kun on pelit ja ohjelmat, niin miksei tee itse sellasia kun haluaa. Ja esim. wordissakin ( ainakin uusimmissa versioissa ) on ihan valmiita pohjia, joista vähän tuunamallakin saa jo oman näköisensä. Tai tosiaan tekemällä alusta asti itse. Jos osaa yhtään konetta käyttää ja tännekin kirjoittaa, niin ei luulis olevan vaikeeta kirjoittaa muutamaa hassua sanaa wordiin, liittää kuva ja tulostaa. Tai ainakin wordin alkeet on mulle opetettu jo yläasteella ja siitäkin on pikkasen aikaa kuitenkin...

Yhteistyössä