mistä voisi kysyä apua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynytäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynytäiti

Vieras
Olen täysin yksin lasten kanssa. Rupean oleen väsynyt. Lastenisä katosi eron myötä lasten elämästä.
Nyt rupeaa tuntuun että olen henkisesti lopussa kun en saa lapsista vapaata koskaan. Erosta on jo 5vuotta.
En tiedä mistä voisi jotain apua kysyä ja saako yh edes mistään mitään.

Itse sain ihan lastenneuvolan kautta, josta ohjattiin neuvolapsykologille ja myöskin omalääkäri oli kuvioissa mukana. Toimi pian! Yleensä ihminen pyytää apua vähän liian myöhään, näin mäkin tein...

Hoitajamme on tämän viikonlomalla. Rupesin vain miettiin että eikai papereihini tule mitään merkintää? Ja enkai voi menettää lapsiani jos olen masentunut ja saan siihen hoitoa? Pelkään menettäväni lapset niiden isälle.Joka ei koko eron aikana ole sopimuksen mukaan ottanut poikia minun kotona tavannut niitä joskus ja nyt 6kk ei missään tekemisissä lapsiin

sehän on vain viisautta hakea apua itselleen, varsinkin kun olet ainoana lapsista vastuussa jos isä ei ole kuvioissa. jos jaksat itse huonosti, miten jaksat lapsia hoitaa. ei väsymys tai masennus tee sinusta huonoa äitiä, mutta apua voit tarviata.
onhan olemassa myös tukiperheitä, joissa lapset voi olla sovittuina aikoina esim 1 x kk vkonloppuna.

Yhteistyössä