Mistä voisi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Et ku käyn kävelyllä niin yläselkään (lapojen alueella) tuntuu lievää kipua.? Minusta tuntuu et ku sydän alkaa rasittuun niin kipu sit tulee sen takia tuone selkään. Olen kyllä raskaana mut tuntus et alaselkä ennemminki ois kipeä.

Selkäkivut monesti säteilee ihan mihin vaan. Eli helposti se on alaselkä mikä oikeasti vaivaa. Mutta kyllä se yläselkäkin voi rasittua, kun kehon painopiste muuttuu. Teetkö työtä päätteellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Selkäkivut monesti säteilee ihan mihin vaan. Eli helposti se on alaselkä mikä oikeasti vaivaa. Mutta kyllä se yläselkäkin voi rasittua, kun kehon painopiste muuttuu. Teetkö työtä päätteellä?

Kotona hoidan lapsia en muuta. Mut jospa tuo tosiaan ois vaaraton.

Mulla ollut koko raskausajan just tuo keskiselkä kipeä. Ja ihan vaaratonta ja normaalia on. Se selkä vaan rasittuu. Taidat kävellä takakenossa tai yrität pitää liikaa ryhtiä päällä. Ei kannata huolestua.

Ota kävelysauvat mukaan lenkille!

Mulla kans joskus tosi harvoin tuntuu vähä semmosta, ja myöski tuntuu että kävelysauvat siihe auttais. Sais luonnollisemmin ja kevyemmin pidettyä sitä ryhtiä. Niitten kans saa kädet ja hartiat sopivaan asentoon.

Yhteistyössä