mistä vois ostaa koiralle PITKÄN hihnan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihna

Vieras
mä en oo löytäny meidän prismasta, cittarista, tokmannilta enkä mistään, kaikki niitä max.150cm pitkiä...

tarkotus olis siis väliaikaisratkaisuksi ulos kun touhutaan pihalla niin koiran saisi pitkään hihnaan (johon sitä EI JÄTETÄ ilman valvontaa!!)

lähtee lipettiin JOS näkee toisen koiran eikä sit auta mikään, mut hihnassa pysyy nätisti... on vaan niin lyhyitä noi meidän remelit :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23944404:

Sillä mä väliaikaisratkaisuksi tota hihnaa haenkin kun aita tehdään vasta ensi kesänä kun piha valmistuu..

hitto kun lähin eläinkauppa on ties missä... kai se tarvii käydä rautakaupasta hakeen köyttä :D

Me käytiin rautakaupasta ostamassa mökille köyttä koiralle "remmiksi", jotta pääsee pihalle olemaan piiiiitkässä hihnassa, kun ei tuokaan vapaana pysy. Eläinkaupasta löysin 5 m pitkä hihnan myös tolle koiralle, pääsee metässä menee vähän pitemmällä.

http://www.artunkoiratarvike.fi/hintataluttimet.htm

Tuolla sivulla melko lopussa on noita joissa saa päättää pituuden itse. Mä oon tilannut ja on ollut hyviä eikä hintakaan päätä huimaa.

Mä ostin toissa viikolla tokmannilta semmosen maahan ruuvattavan jutun jonka mukana tuli 12m vaijeria ja tarkotettu siis nimen omaan koirille. Maksokin hurjat 9 euroo vai olikohan hiukan alle. Tuo vaijeri on siinä mielessä parempaa jos on pienikin epäilys että koira voisi syödä hihnansa poikki nii tuota ei ainakaan hetkessä jyystä...

Yhteistyössä