Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
mitä toi sit tarkottaa???selventäkää tyhmälle?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
mitä toi sit tarkottaa???selventäkää tyhmälle?
siis jos tohon laittaa 23 puntaa ja euroihin ni vastaus o 29.05?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:ni eli se makerekka maksaa noin 40? tuolla?eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja hox:huutiksessa ne 100e rekat sisältää 15 pikkuautoa!
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja hox:huutiksessa ne 100e rekat sisältää 15 pikkuautoa!
No niinhän tuollakin luki "His sides lower to reveal 15 die-cast vehicles - McQueen, The King, Sally, Mater, Sarge, Sheriff, Fillmore and 8 more."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.
oikeesti!?!ei herra jee :headwall:
![]()
Ja osa ei uskalla tilata ulkomailta. Ja osa ei uskalla käyttää luottokorttiaan netissä. Näin mä olen kuullut. Tuo viimeinen on mun mielestäni aivan älytön syyMiksi joillakin on luottokortti, jos sitä ei uskalla käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Täysin epäkelpo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.
oikeesti!?!ei herra jee :headwall:
![]()
Ja osa ei uskalla tilata ulkomailta. Ja osa ei uskalla käyttää luottokorttiaan netissä. Näin mä olen kuullut. Tuo viimeinen on mun mielestäni aivan älytön syyMiksi joillakin on luottokortti, jos sitä ei uskalla käyttää?
Eiks nyt muuten uutisoitu siitä että suomalaisten luottokortteja on kopioitu just noitten ulkomaisten nettikauppojen tai yleensäkin ulkomailla tehtyjen kauppojen yhteydessä...? Jos en ihan väärin muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Makea tarvitaan täälläkin:Nostan tämän ketjun, koska kaipaan tietoa siitä, minkä kokoinen tämä makerekka ja sen sisällä olevat pikkuautot ovat. Siis onko ne sisällä olevat autot ihan kunnon pikkuautoja eikä mitään miniautoja? Eli siis onko hintansa väärti? Niin ja oliko tässä jotain muita toiimintoja ääntä tai valoja? Ja mistään suomesta ei saa kuin huutiksesta?
Huh, odotan niitä aikoja kun poika vain pyytää rahat kouraan ja menee itse lelukauppaan!