D
dille
Vieras
Joku myy niitä huutiksessa ihan kamalia määriä. Mut aika kallista on:/ Jos vaan sais jostain tilattua halvemmalla niin se ois mukava tietää. Ois pojalle just nappi joululahja!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Paljon tuo yks punta on euroissa? :ashamed:
Ja jos joku kehtais kertoo et onko ollu miten luotettava ja nopea toimitus ja mites toi maksu?
Vois ehkä jotain joululahjoja tuolta tilailla...
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Vielä jos kehtaat kertoo et paljon tuli postikuluja suurinpiirtein päälle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Vielä jos kehtaat kertoo et paljon tuli postikuluja suurinpiirtein päälle?![]()
en mä muista![]()
:ashamed:
mutta tilasin tuon rekan ja cars repun ja masoivat yhteensä muistaakseni 67? antoiko osviittaa? en ihan oikeasti muista ollenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Vielä jos kehtaat kertoo et paljon tuli postikuluja suurinpiirtein päälle?![]()
en mä muista![]()
:ashamed:
mutta tilasin tuon rekan ja cars repun ja masoivat yhteensä muistaakseni 67? antoiko osviittaa? en ihan oikeasti muista ollenkaan
ok, mut kiitos sulle paljon :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tässä jo tilailen pk on 9,95 puntaa eli yhteensä 39 ja euroissa se tekee jotain 49 euroa ainakin ton yhden valuuttalaskurin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.
oikeesti!?!ei herra jee :headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.
oikeesti!?!ei herra jee :headwall:
![]()
Ja osa ei uskalla tilata ulkomailta. Ja osa ei uskalla käyttää luottokorttiaan netissä. Näin mä olen kuullut. Tuo viimeinen on mun mielestäni aivan älytön syyMiksi joillakin on luottokortti, jos sitä ei uskalla käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tässä jo tilailen pk on 9,95 puntaa eli yhteensä 39 ja euroissa se tekee jotain 49 euroa ainakin ton yhden valuuttalaskurin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja hox:huutiksessa ne 100e rekat sisältää 15 pikkuautoa!
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:sainko oikein ku laskin jossai et 1 punta o 1,26 euroa????meil poika meinaa kans toivoo tota make rekkaa joulupukilta ni vois tuolta tilata ku hinnaks tulis jotai 30?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:en tajua mitää eli paljon se rekka maksais tuolla euroissa??ku muksumassis oli 80? enkä tie sisälsikö yhtää autoa!