Mistä voi tilata make rekkoja joissa sisällä pikku carsautoja? jostain ulkomailtako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dille

Vieras
Joku myy niitä huutiksessa ihan kamalia määriä. Mut aika kallista on:/ Jos vaan sais jostain tilattua halvemmalla niin se ois mukava tietää. Ois pojalle just nappi joululahja!

tilasin disneystoresta, ja ei ollut mielestäni kauhean paha hinta....

tuossa linkki: http://disneystore-shopping.disney.co.uk/details/30970/5/550/Cars-Mack-Transporter-and-15-Die-Cast-Cars.aspx

hinta näemmä noussut 3£...

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Paljon tuo yks punta on euroissa? :ashamed:
Ja jos joku kehtais kertoo et onko ollu miten luotettava ja nopea toimitus ja mites toi maksu?
Vois ehkä jotain joululahjoja tuolta tilailla...

en kyllä muista millä sivulla kävin laskemassa noin summan ostoksilleni :ashamed:

electronilla maksoin ja reilussa viikossa tavarat tuotiin kotiovelle.

kyllä suosittelen =)

Vielä jos kehtaat kertoo et paljon tuli postikuluja suurinpiirtein päälle? :)

en mä muista :o :D :ashamed:

mutta tilasin tuon rekan ja cars repun ja masoivat yhteensä muistaakseni 67? antoiko osviittaa? en ihan oikeasti muista ollenkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Vielä jos kehtaat kertoo et paljon tuli postikuluja suurinpiirtein päälle? :)

en mä muista :o :D :ashamed:

mutta tilasin tuon rekan ja cars repun ja masoivat yhteensä muistaakseni 67? antoiko osviittaa? en ihan oikeasti muista ollenkaan

ok, mut kiitos sulle paljon :flower: =)

ole hyvä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.

oikeesti!?! :o ei herra jee :headwall: :laugh:

Ja osa ei uskalla tilata ulkomailta. Ja osa ei uskalla käyttää luottokorttiaan netissä. Näin mä olen kuullut. Tuo viimeinen on mun mielestäni aivan älytön syy :) Miksi joillakin on luottokortti, jos sitä ei uskalla käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli selkeesti halvempi kuin huutiksessa jossa rekkojen hinnaksi näkyy tulevan 90-100 euroa plus postiti 10 euroa.

oikeesti!?! :o ei herra jee :headwall: :laugh:

Ja osa ei uskalla tilata ulkomailta. Ja osa ei uskalla käyttää luottokorttiaan netissä. Näin mä olen kuullut. Tuo viimeinen on mun mielestäni aivan älytön syy :) Miksi joillakin on luottokortti, jos sitä ei uskalla käyttää?

kyllä sen ymmärrän, ettei välttämättä uskalla netissä käyttää luottokorttiaan... mutta kun tuolla voi maksaa electronillakin :whistle:

mut juu, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa! :D

Katsoin tuota Make-rekkaa Lontoossa ja nyt vähän harmittaa, että en ostanut sitä. Poika nimittäin jaksaa sitä toivoa jatkuvasti.

AIka hurja hinta tosiaan on huutiksessa, jos 100 euroa pitää pulittaa. Itse pidin sitä noin 30 puntaa kalliina ja kun se painoi niin paljon, en viitsinyt raahata.

tässä jo tilailen pk on 9,95 puntaa eli yhteensä 39 ja euroissa se tekee jotain 49 euroa ainakin ton yhden valuuttalaskurin kanssa.

ja se voi himppasen vielä laskee..mie tilasin autot leffan repun(sitä ei saa enää sieltä sitä mallia) plus rottatuille harjan 2vaihtopäällä.
Kotiin kuletettuna ekan laskurin mukaan oli kai 38e mut sit loppujen lopuksi olikin vaan 33e :)

suosittelen tota uk:n kauppaa

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
sainko oikein ku laskin jossai et 1 punta o 1,26 euroa????meil poika meinaa kans toivoo tota make rekkaa joulupukilta ni vois tuolta tilata ku hinnaks tulis jotai 30?

30?:lla tilattua tuolta? Ehei.... :whistle: Katohan noita aiempia vastauksia.

Yhteistyössä