Ei vittu, kuole idiootti. Kyse voi olla ihan saatanan paskasta suolisto sairaudesta johon voi kuolla, tai noh..... voithan sä itekkin tappaa ittes koska minkälaista elämää se on et joudut käymään vartin välein vessassa päästämässä veristä kivuliasta ripulia, ja muutenki elämää pelkässä kivussa, KIVUSSA, aina. verta joka puolella, verta kaikkialla, kipua kaikkialla .. ahahahhahaha... kauankohan kestän tätä ?! en tiedä? ehkä minut löydetään joku päivä kuolleena, verisen ripuli kasan vierestä. Vietätkö edes sosiaalista elämää? NO ET! Käytkö edes koulua? En pysty, paskoisin housuun ja nolaisin itseni. Siis p-a-s-k-o-i-s-i-n housuihin. Kuulitteko ihmiset? Niin siinä käy kun ei vaan yksinkertaisesti voi mitään. ahahaaa........ syöt 500 lääkettä tän takii, mut mikää ei auta. Käy tiputuksis , joudut sairaalaan viikkoihin, joudut teho-osastolle letkuihin kiinni... ahahahhaaaa. mä rakastan mun elämää. Ja arvaa mitä?? Noin 50% tätä sairastavist joutuu suolileikkaukseen. Niin et sano hyvästit sun suolelles, se leikataan nyt pois, sä saat ihanan avanteen sun vatsaan. Siis sellasen pussin johon sä paskot "ei edes paskan näköstä" paskaa.
Sun vatsa ja naama on turvonnu kortisonin takia. Sun hiukset varisee lattialle. Sun iho on kalpee anemian takia.. Ainiin mistäköhän se anemia tulee? en kyllä keksi syytä tähän. Ja arvaa mitä.... Aina kun mä katon peilii mä alan itkemään. Sitten mä nauran.. Mä nauran ... mä nauran kaikki huolet pois..... Mä en naura hyvää naurua. Mä nauran naurua jossa mä itken samaa aikaa. Sen jälkeen mun vatsaa sattuu... Sit mun täytyykin jo paskoa... ja uudelleen--- ja uudelleen....
Joskus elämä on kivuliaampaa kun sen pitäisi. Eikun, hupsista.. Se on AINA. ELÄMÄ ON PERSEESTÄ, MÄ ELÄN JO HELVETTIÄ! Haluatko mukaan?
ja muuten... en ole itseasiassa syönyt elohopeaa. Oletko sinä?? Minä ainakin tulen yöllä veitsi kädessä verisenä huoneeseesi. Sen jälkeen ei ole muutakuin lisää verta.......................