mistä voi johtua tuhruvuoto kesken kierron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
mie olen nyt ihan ymmälläni, että mistä mahtaa johtua ja pitääkö ihan lekuriin ottaa yhteyttä asian tiimoilta?
kuukautiset ollut ihan normaalisti 2-10.2 ja tämä tuhru alkoi 17.2 ja jatkunut siitä lähtien..
koskaan aiemmin ei ole tällästä ollut : /

[QUOTE="Neith";23194582]mikä sulla on ollut sitten syynä aiemmin?[/QUOTE]

mulla oli kohdunkaulan "syöpä" oli erittäin pienellä alueella joten sähkösilmukkahoito riitti, ei tarvinnu myrkkyjä. ja nyt alkaa pieni pelko nostaa päätä ku onki yhtäkkiä ylimäärästä vuotoa. tätä ei ole ollu aijemmin mutta lääkäri varotteli että heti heihin yhteyttä jos tullee :/

mietin että voiko enhkäsy renkaan alotus tehä moista vuotoa?? vaihoin pillereistä suoraan...

jaa, ehkä mupitää varailla aikaa papa kokeeseen sitten, siitä on tovi vierähtänyt kun viimeksi siel oon käyny.. ja mäkin on tossa loop hoidossa käynyt joskus 7v sitten

[QUOTE="minna";23194637]mulla alko vko menkkojen jälkeen kans tuhruvuoto (kesti 5pv) ja nyt tuli selvä plussa testiin :)[/QUOTE]

mie en oikein raskauteen usko mutta ehkä voin silti testin varmuudeksi tehdä, eipähän tarvii sitä sitten miettiä

Juuuuu, mun tuhruvuoto ehkäisyrenkaan käytön aikan huutaa tolla telkkarin eessä tällä hetkellä... :laugh: Ei vissii pillereitten jälkeen riittäny hormoonit siinä..

ou dääm :D noh tekevälle sattuu ja sillee :D

eli tuo tuhru vuoto voi johtu ettei hormoonit riitä. pitänee ottaa lisäksi käyttöön taas ehkäsypuikot.. ja tarkistaa voiko niitä käyttää yhtäaikaa...

ou dääm :D noh tekevälle sattuu ja sillee :D

eli tuo tuhru vuoto voi johtu ettei hormoonit riitä. pitänee ottaa lisäksi käyttöön taas ehkäsypuikot.. ja tarkistaa voiko niitä käyttää yhtäaikaa...

Voihan se olla muutakin, mut mulla tosiaan alko tuhruilu sen renkaan kanssa ja mä en keksi mitään muuta syyt kun sen et se hormooni ei tosiaan riittäny, vallankin kun tuo pieni sai alkunsa sen kanssa..

Kesken kierron voi tulla ihan kirkastakin vuotoa. Se voi olla edellisistä kuukautisista kohdun poimuihin jäänyttä vuotoa, joka jostain syystä päättää valua pois. Tavallisesti tuollaiset jämät imeytyvät takaisin elimistöön.
Vuoto voi olla siis ihan normaaliakin.

Yhteistyössä