Mistä voi johtua huono/oksettava olo? Raskaana en ole.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on aika usein tätä huonoa oloa ja välillä oksettaa kovasti ja vatsa on sekaisin, joskus olen lääkärille maininnut ja joitain verikokeita otettu. Välillä on pitkään ettei mitään mutta sitten taas, nyt ollu monta päivää tosi rajuna tää olo.

Mulla vähän samanlaista.Mut riippuu aika pitkälle edellisen päivän syömisistä.Jostain syystä en nykyään esim. irtokarkkeja kestä syödä yhtään,tai on seur.päivänä vatsa sekaisin.Ja jäätelöllä sama homma.Varmaan vielä muutkin,koska välillä on muutenkin huono olo,enkä ole vielä osannut yhdistää mihinkään.Huono olo mulla tulee monesti jos on niskat vaan kovasti jumissa.Koitas venytellä ja jumpata,jos helpottais!

mulla on samoja oireita, ja lisäksi painonnousua ja väsymystä eikä menkkoja ole tullut kolmeen kuukauteen... juuri tein 2 testiä ja molemmat negatiivisia eli en myöskään ole raskaana. Äitini sanoi että hänelle oli tullut toisen lapsen jälkeen samantapaisia oireita ja oli saanut kilpirauhaslääkityksen. Mäkin synnytin puoli vuotta sitten toisen lapsen ja Niinpä itekin soitin neuvolaan ja sain lähetteen kilpirauhasverikokeisiin, joissa todetaan onko vika ehkä siellä... nuo sun oireet oli kans joko kilpirauhasen vajaa tai liikatoiminnassa (googleta),onko sitä tutkittu?

Mulla on kanssa.. huonoon oloon liittyy myös huimausta. Ei auta vaikka syön ja juon hyvin. Kaikkia kokeita otettu, missään ei ole vikaa ja sanottu sitten vaan että stressiä. No on, mutta minkäs teet.. Yritän vaan pitää itsestäni mahdollisimman hyvää huolta ja selvitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Mulla on kanssa.. huonoon oloon liittyy myös huimausta. Ei auta vaikka syön ja juon hyvin. Kaikkia kokeita otettu, missään ei ole vikaa ja sanottu sitten vaan että stressiä. No on, mutta minkäs teet.. Yritän vaan pitää itsestäni mahdollisimman hyvää huolta ja selvitä.

Mulla myös tuota huimaustakin...

Yhteistyössä