Mistä viitta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä täällä vaan huutelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä täällä vaan huutelen

Vieras
Eli tarttisin talveksi itelleni takin ja olen jo monta vuotta halunnut viittamallisen. Vai mikä se nyt on. Tietäiskö kukaan mistä sellaisen vois löytää? Sais olla niin iso,että sopii masukin alle... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen;12044486:
Eli tarttisin talveksi itelleni takin ja olen jo monta vuotta halunnut viittamallisen. Vai mikä se nyt on. Tietäiskö kukaan mistä sellaisen vois löytää? Sais olla niin iso,että sopii masukin alle... :)

Olen löytänyt Alpakka.fi -kaupasta tosi kivoja viittoja. Katsopa täältä.
 

Yhteistyössä