Mistä verkkokaupasta saa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pesukarhu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pesukarhu"

Vieras
Oon niin kyllästynyt siivoamiseen! Äitienpäiväkin meni ikkunoita pestessä kun alkoi niin risoo nuo karseen näköset lasit! Mistä saa hyväntuoksuisia pesuaineita suihkepulloissa? Olis niin kätevä ottaa sormenjäljet pinnoilta kun vaan suihkauttas vähän pintaan pesuainetta ja pyyhkäisi pois.

http://www.annival.fi/epages/annival.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20120802-11092-130466-1/Categories/%22MAISON%20BELLE%22

Ite tilaan tuolta. Pesuaineet todettu kaveriporukassa kiistattomasti parhaiksi. Raivostuttaa ne pisaranjäljet lavuaarissa vaikka pesis pesuaineella mutta baison bellen bathroom on täysin yliveto! Ja se tuoksu ;)
Tosta sarjasta tuo keittiönpesuaine käy älyttömän hyvin yleispesuaineeks. Sitä ei tartte pestä erikseen pois. Ite vaan suihkautan sienälle ja kosteella pyyhin. Ihan eri fiilis siivota ku koti tuoksuu raillaakke eikä jollekki tunkkaselle messulle...eiku mäntysuovalle siis..

Sori kun vilpittömästi annoin vinkkia mistä saa pesuaineita kun ap kysyi. Ihan sydämeni pohjasta pyydän anteeksi että linkkasin. Herreguud että voi jotakin ihmistä häiritä. En käsitä.

Ylläpito! Poistakaa ketju ettei kenenkään kamelinvarvasta enään hiekka kutita!

Ja mä en voi käsittää ihmisiä, jotka elävät vituaalimaailmaa niin tosissaan, että vieraantuvat samalla niin pahasti oikeasta elämästä, ettei osaa enää edes ikkunanpesuainetta ostaa kaupasta?!? :O

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="vieras";28463063]Ja mä en voi käsittää ihmisiä, jotka elävät vituaalimaailmaa niin tosissaan, että vieraantuvat samalla niin pahasti oikeasta elämästä, ettei osaa enää edes ikkunanpesuainetta ostaa kaupasta?!? :O[/QUOTE]

:D

Tupperilla on myynnissä sellaisia ikkuna luutuja. Itse en juuri pittaa tuppereista, mutta ikkunaluutu on ollut kyllä täys 10 ostos. Liinan kastelu vain ja pyyhkii ikkunan ja puhdasta tulee. Ei mitään lastauksia tai muuta.

Yhteistyössä