Mistä vaatetta 2.luokkalaiselle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipupu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipupu harmaana

Vieras
Taas sama ongelma edessä kuin viime vuonnakin: mistä löytäisi pojalle vaatetta kouluun,
2.luokkalainen on kyseessä eli ei mikään teini vielä ja koko olisi 130-140 cm? Mistä
ja millaista vaatetta muut hommaavat 8v. pojilleen? Kaupoissa ei oikein tunnu olevan
mieluista, kun teinivaatteita en vielä halua ostaa, kalloja ei kumpikaan halua. Väriä
saisi olla ja käytännöllisyyttä. Ei huppareita.

Meillä suositaan esim H&M, Lindex, Polarn O.Pyret, Metsola, Zara, Benetton, Timberland, Gant, Hilfiger ja sen sellaista. Nettikaupat (myös ulkomaalaiset) ovat aika hyvä paikka löytää jotain jos normikaupasta ei meinaa löytää.

Mulla on vähän samaa ongelmaa. Tokalle menevä poika ja koko 130-140. Jotain mä ostin D-xel nimiseltä merkiltä yhdestä lastenvaateliikkeestä ja Legon vaatteita oon ostanu, ne paidat on usein värikkäitä muttei kuitenkaan lapsellisia. Ja Legon housut istuu hyvin tuon pojan jalkaan. Meandin farkkuja sillä kans on.

Minä tilasin huuto.netistä 7-vuotiaalle vaatepaketin.Kaikenlaista oli paketissa,lähemmäs 60 kpl vaatteita,t-paitoja ja housuja ym.
ja maksoin alle 40 e :) Tosi hyvä paketti,kaupoista en itsekään meinaa löytää oikein mitään.

Mullapa on eskariin menevä poika, jonka vaatekoko on 130-134-140...

Onneksi hän rakastaa urheilukauppojen vaatteita. Niitä siis ostan. Ihan kivaa vaatetta löytyy kyllä esim. KappAhlista, Lindexiltä ja etenkin Name It-liikkeestä :)

Hei!

onneksi pikkuhiljaa kauppoihin on tullut between-kokojen vaatteita; trendejä seuraavia mutta lasten ehdoilla suunniteltuja. kivaa valikoimaa Imatran seudulla Frendishoppi-nimisessä liikkeessä (ainakin d-xel-merkiltä) Käydessäni siskoni luona Hämeenlinnassa löysin linja-autoasemaa vastapäätä Vida style nimisen kaupan jossa myös valikoimaa joka puhuttelee koululaisia ja sopii myös äidin kukkarolle.

Yhteistyössä