Mistä tsemppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikkumiseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikkumiseen

Vieras
Vauva 3kk ja äidillä ei vieläkään mahdu mitkään entiset housut jalkaan-syynä pömppämaha ja ylimääräiset 5kg!Miten olette saaneet itsenne liikkeelle???Eihän tässä sinänsä mikään hätä ole,mutta ei viitsis eikä raaskis uusia vaatevarastoa.Ruoka ja kaikki makeat maistuu erinomaisesti!Tiedän faktat,että pitäis kuluttaa enemmän kuin syö.Mutta kun houkutus on suuri jäädä tekemään kotitöitä kun vauva nukkuu ulkona lenkille lähdön sijasta.

Vauva myös täällä 3 kk. Vaatteet mahtuu päälle, mutta ihana pömppö on myös mulle jäänyt ja vaatteet kiristää hieman. Liikuntaa en jaksa edes vielä miettiä, liikun sen verran kun jaksaa. Pari viikkoa sitten tein kuitenkin päätöksen, että jätän kaiken turhan mussuttamisen pois. Koetan saada homman haltuun järkeistämällä syömiseni. On helpompi jättää syömättä kuin koettaa kuluttaa jotain pois. Saa nähdä tuottaako tuloksia. 2 kg ois vielä vanhaan painoon matkaa. Joka päivä juon kuitenkin uset kahvit pullapitkosta leikattujen paksujen viipaleiden kera,

Tulkaa tonne tsemppikerhon puolelle kadotetut kurvit-ketjuun... Siellä meitä pienten äitejä yrittää tiputtaa vähän painoa ja ennen kaikkea päästä irti makean mussuttamisesta =)

Mulla sama ongelma.Mitenhän pitkiä vaunulenkkejä pitäis tehdä,että niistä olisi kunnon ja laihdutuksen kannalta hyötyä??Jos vielä vähän kiinnittäis huomiota,mitä syö....Tietty,onhan se tyhjää parempi pienikin lenkki!!Miten kauan ja miten pitkiä lenkkiä yleensä teette vauvan kanssa?Mulla ei mahdollisuutta juuri muuta harrastaa kuin kävely.

siis missä tommonen tsemppikerho??? Itellä on kans jäänyt kiljoa ja niitä oli alkuunkin ihan liikaa. Tyttö on nyt 3,5kk ja tarkotus ois ens kevääseen mennesswä saada n30kg pois... Just toi mullakin on ongelmana, kun vauva nukkuu niin sitä sillon niin mielellään tekis ne kotityöt..

Tässä Kielo sulle yks linkki missä voit käydä laskemassa kalorikulutuksen vaunulenkin yhteydessä =) Noi on muutenkin hyvät sivut, siellä voi laskea kokonaiskulutuksen ja siellä on virtuaaliravintola ym...

Yhteistyössä