Mistä toppatakki raskausajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pallero"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pallero"

Vieras
Ajattelin nyt kuitenkin varautua siihen, että tänä talvena tulisi kylmä. Maha kasvaa ja entisten talvivaatteiden vetskarit eivän enää mene kiinni. Mistä olette löytäneet talvitakkeja raskauden ajaksi? En siis kaipaa välttämättä mitään erityistä äitiystakkia, mutta joku ratkaisu pitäisi keksiä, miten mahan saa piiloon. Olen todella lyhyt ja muutenkin paksu ja rintava (koko L tai usein XL), joten hirveän paljon normikokoa isompaa takkiakaan en pysty hankkimaan. Lähinnä kaipaan siis luovia ideoita, joita voisi sitten metsästää -mieluiten kirpparilta, ehkä kaupastakin.

H&Mllä on mama toppatakki eikä se kovin kallis ollut. Ostaisin sen ja myisin sitten syksyllä eteenpäin - kyllä niistä hyvin saa rahansa takaisin kun ei se yhdessä talvessa yleensä miksikään mene.

Mä olen pitkä, rintava ja todella isovatsainen odottaja ja viimeksi sain aivan loistavaa palvelua ja takin ihan Anttilasta. Tänä talvena takki on taas kaivettu esiin.:)

Kas, eipä tullu hömppämaukka mieleenkään... taidankin ensin kurkkia löytyiskö noita käytettynä, ja sitten tsekata molemmat kaupat.

Kiitos vinkeistä. Lisääkin vastaanotetaan mielellään

Mä olen myös isompaa kokoa ja löysin H&M:ltä hyvän talvitakin. Se on vaan kokoa isompi kuin normaalit takkini. Eikä se siis ole mikään äitiystakki. Ja maksoikin vain 50 euroa.

mä varmaan joudun lainaamaan mieheltä takkia jos vauva ei synny ennen kun on oikeasti kylmä. Toistaiseksi vielä nahdun omaani ja la:han vajaa 3 viikkoa joten pidän peukkuja itselleni ettei miehen kaapilla tarvitse käydä.

Yhteistyössä