Mistä tilaan "crocsit"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukat märkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sukat märkänä

Vieras
Tiedättekö mistä nettikaupasta saisi edulliset crocs-tyylin kengät? Löysin vain aitoja, jotka maksaa liikaa ja kaupoille juuri nyt en pääse ja mielellään tilaisin nyt ne kengät ennen kuin menee ihan viime tippaan. Tarvitsen ne kengät töihin, joissa ollaan koko ajan kosteassa joten esim. lenkkarit on ihan litimärät. Alussa voi toki käyttää kumppareita, mutta kunhan säät lämpiää ne on liian kuumat ja muutenkin raskaat. Mitkään kangassandaalit ei tule kyseeseen, koska ne on heti ihan pilalla... Mulle ei tule muita vaihtoehtoja mieleen kuin crocsit tässä tilanteessa, mutta jos joku osaa suositella vastaavaa, jonka voi netissä tilata niin kiitän kauniisti ja kumarran :)

Ei feikki-crocsit, vaan puutarhakengät!
images

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei feikki-crocsit, vaan puutarhakengät!

Ahaa kiitos, on ollu vaikea etsiä netistä kun en ole oikein keksinyt millä sanalla voisi etsiä, mutta tuo puutarhakenkä kuulostaa oikein sopivalta tähän tilanteeseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Eikö työpaikan kuuluisi maksaa työkengät? Silloinhan toki kannattaa ottaa aidot ja kalliit :D

Kuuluuko todella? Tai siis eikös ihmiset yleensä ole töissä omissa kengissään? Millainen lie laki työkengistä ja vaatteista? (housut, paidat, takit, hanskat tulee työnantajan puolesta meillä)

Alkuperäinen kirjoittaja sukat märkänä:
Eikö työpaikan kuuluisi maksaa työkengät? Silloinhan toki kannattaa ottaa aidot ja kalliit :D

Kuuluuko todella? Tai siis eikös ihmiset yleensä ole töissä omissa kengissään? Millainen lie laki työkengistä ja vaatteista? (housut, paidat, takit, hanskat tulee työnantajan puolesta meillä)

No mulla ainakin on joka ikisessä työpaikassa työnantaja maksanut kengät.

Isäntä on esimiehenä ja hän kertoi, että työntekijät saavat joka vuosi 120 euroa kenkärahaa työkenkiin. Tuo on jo aika paljon, esim. valtiolla sai joka toinen vuosi max 70 euroa työkenkiin.

Isäntä on esimiehenä ja hän kertoi, että työntekijät saavat joka vuosi 120 euroa kenkärahaa työkenkiin. Tuo on jo aika paljon, esim. valtiolla sai joka toinen vuosi max 70 euroa työkenkiin.

minkähän alan töissä ja onko tuo yleistä? Varmaan vain isommissa puljuissa? Ja jos on vakituinen työpaikka, mitä minulla ei ole.

minkähän alan töissä ja onko tuo yleistä? Varmaan vain isommissa puljuissa? Ja jos on vakituinen työpaikka, mitä minulla ei ole.
No ite olen ollut valtiolla, kuten jo sanoin ja sitten muutama elintarvikealan yritys.

Siis kyllä mun käsittääkseni se on aika yleistä, että työpaikka kustantaa kengät. Mikset kyselisi sieltä?

Riippuu varmaan sun määräaikaisen sopimuksen kestosta. Valtiolla sai uudet kengät, kun oli ollut vuoden töissä määräaikaisena. Vakkari sai heti.

Yhteistyössä