?
??
Vieras
Minulla on ollut pientä "sutinaa" erään miehen kanssa pian 8kk. Emme ole nähneet kuukauteen ja eilen sanoin miehelle,että soittaa sitten kun hänelle sopii. Siihen mies vastasi,ettei halua häiritä minua ja hän pelkää,että minua haittaa kun hän soittelee minulle koko ajan. Tämän takia mies jättää kuulemma usein vastaamatta viesteihinikin. Sanoin hänelle,että minua ei todellakaan haittaa kun hän soittaa minulle ja että hän voi koska tahansa olla yhteydessä minuun. Välillä minusta tuntuu,että mies ei halua olla yhteydessä,mutta kuitenkin taitaa olla kyse ujoudesta,kun mies joka puhelun lopussa sanoo,että enhän unohda häntä ja puhuu usein kuinka haluaisi asua kanssani. Eihän miehet yleensä sano noin muuten vain?olen myös sanonut miehelle,että sanoa minulle suoraan jos ei kiinnosta,siihen mies on sanonut että häntä kiinnostaa kyllä. Kuinka voin tehdä selväksi miehelle,että todellakin välitän hänestä? Tunnen itseni idiootiksi,koska olen aina itse ensin soittamassa,kun mies ei oikein ilmeisesti uskalla,mutta innostuu kovasti kun minä soitan hänelle.pitäisikö lopettaa jatkuva yhteydenpito ja odottaa että mies soittaisi ensin??