Mistä tietää onko mies kiinnostunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mymmeli

Vieras
Olen nyt nähnyt erään oikein suloisen miehen, jos niin voi sanoa, useampaan kertaan, koulun pihalla, kaupassa ym...kiinnitin ensin huomion miehen ääneen, sitten olemukseen ja nyt koko mieheen. Arastelen, kun arvelen että en kelpaisi, 4 lapsen yh, mutta tuntuu siltä että mies tarkkailee minua kovastikin...aina olen hänet nähnyt yksin lapsen kanssa....??? Puuuhh...

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:
Olen nyt nähnyt erään oikein suloisen miehen, jos niin voi sanoa, useampaan kertaan, koulun pihalla, kaupassa ym...kiinnitin ensin huomion miehen ääneen, sitten olemukseen ja nyt koko mieheen. Arastelen, kun arvelen että en kelpaisi, 4 lapsen yh, mutta tuntuu siltä että mies tarkkailee minua kovastikin...aina olen hänet nähnyt yksin lapsen kanssa....??? Puuuhh...

Sä kelpaat aivan takuulla. Kaikki saavat pakit muutaman kerran elämässä, eikä maailma siihen kaadu. Tässä tapauksessa luulen, että pakkeja ei tule...

Voi, että...ihan meinasi tippa tulla silmään kun luin....tiedän olevani avoin ja erittäin iloinen enkä nyt ihan tapporumakaan, jos niin voi sanoa, mutta itsetunto on aika nollassa....taidanpa rykäistä seuraavan kerran edes : Hei:N ilmoille:)

Juu, uskoisin että ei ole, ei ole sormusta( nolottaa oikein kertoa että olen katsonut) ja AINA lapsen joka on n. 7 vuotias kanssa kahdestaan ....seurasi kaupan kassalla tiiviiisti sanomisiani ja aina katselee kun arvelee etten katso...voiko 37-v. olla näin lapsellinen??

kokeile onko kiinnostunut....

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Luulisin, että kiinnostunut mies tulisi sanomaan sen.

Miksi oletat, että miehet olisivat aina rohkeampia kuin naiset?
Esim. oma mieheni, vaikka onkin komea ja rento miesporukassa, ei ole ollenkaan ns. iskijätyyppiä. Onneksi menin aikoinaan häntä jututtamaan! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:
Juu, uskoisin että ei ole, ei ole sormusta( nolottaa oikein kertoa että olen katsonut) ja AINA lapsen joka on n. 7 vuotias kanssa kahdestaan ....seurasi kaupan kassalla tiiviiisti sanomisiani ja aina katselee kun arvelee etten katso...voiko 37-v. olla näin lapsellinen??

Kyllähän tuo kiinnostuneelta vaikuttaa! Rohkeasti vaan juttelemaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Luulisin, että kiinnostunut mies tulisi sanomaan sen.

Ei tule. Aloite lähtee aina naiselta jollain tavalla; veikeä katse, hymy, viettelevä ele tai pieni flirtti - sen jälkeen mies ottaa tilanteen haltuunsa. Toki on myös pelimiehiä, mutta ymmärsin, että ap ei ole etsimässä seikkailua.

Olen aina ollut omien lasteni kanssa ja hän omansa...siksi tuntuukin aikas mukavalta kun hän on huomannut minut:) Ja totta on se että eivät kaikki miehet tule sanomaan...tapaani on kuulunut että juuri ne jotka eivät!! ole niin itseriitoisia että tulisivat heti sanomaa: Hei, miten menee? ovat tyylisiäni...pieni "ujous! ei kait ole pahoitteeksi. Tai mistä sitä tietää, ehkä hänkin arvelee että niinkuin minäkin, lasten jälkeen en kelpaa enää keneelekään..onhan yksi mies jo jättänyt:(

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:
Olen aina ollut omien lasteni kanssa ja hän omansa...siksi tuntuukin aikas mukavalta kun hän on huomannut minut:) Ja totta on se että eivät kaikki miehet tule sanomaan...tapaani on kuulunut että juuri ne jotka eivät!! ole niin itseriitoisia että tulisivat heti sanomaa: Hei, miten menee? ovat tyylisiäni...pieni "ujous! ei kait ole pahoitteeksi. Tai mistä sitä tietää, ehkä hänkin arvelee että niinkuin minäkin, lasten jälkeen en kelpaa enää keneelekään..onhan yksi mies jo jättänyt:(

Sulla ilmeisesti aika pienet lapset?