Mistä tietää milloin on mitta tullut täyteen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Et Silleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Et Silleen

Vieras
Tänään on sitten taas sellainen masispäivä (tuntuu, et on aika useasti nykyään). Ukko vaan istuu tuossa koneella ja ulkona on mitä kaunein syyspäivä. Voisi vaikka käydä yhdessä ulkoilemassa, mutta ei..Tehdä muutakin kun kumpikin istua koneella ja tehdä omia juttuja..

Jotenkin on jo pidempään tuntunut ettei onnistu. Mikään ei onnistu. Kaipaa elämää joka on jotain muuta kuin mitä tämä on nyt.. Tuntuu ettei toinen ymmärrä..Mistä sen tietää kun rakkaus on loppu? Mistä sen tietää että se hetki on tullut kun pitää lähteä? Miten sellaisen päätöksen voi tehdä?? Mistä sen tietää, että se on oikea eikä tämä olekin vain jonkinlainen kriisivaihe??

Kertokaa te jotka olette viisaampia ja jotka olette tilanteesta selvinneet..
Milloin päätitte lähteä?? Mikä oli se tilanne joka ratkaisi ja sen ansiosta teitte päätöksenne?

Sori. oli Pakko purkautua..

Vaikeita kysymyksiä.Aika ajoin noita miettii itsekin :(
Mutta ONNEKSI sitten tulee hetkiä,aikoja jolloin se :heart:
tuntuu taas ja löytää sen ihmisen johon joskus aikoinaan rakastui. Ja on ONNELLINEN,kunnes tulee taas päivä jolloin nuo kysymykset taas tulee ajankohtasiksi...
Mutta tätä tämä elämä kai on, ylös & alas... ja jatkuu,kunnes... ??

Tuntuu, että tuo tietokone alkaa olla jo kirous. Kyllähän senkin ymmärtää, että toisen tulee saada rentoutua omalla ajallaan kuten tahtoo, mutta kun ensimmäisenä herää ja laittaa koneen päälle ja istuu siinä sitten koko päivän..

Kirpin kirjoitit ihanasti. Joskus tuntuu ettei onnistu ja hakkaa päätä seinään mutta toisena päivänä sitten taas helpotttaa. Toisaalta tuntuu että ongelmat ovat syvemmällä. Tahdommeko enää samoja asioita??
Minä kaipaan maalle ja mies kaupunkiin. Minä kaipaan urheilua ja mies laiskottelua. Mutta toisaalta vastakohdat täydentävät toisiaan. Vai??. Mikä on se kultainen keskitie?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tuntuu, että tuo tietokone alkaa olla jo kirous. Kyllähän senkin ymmärtää, että toisen tulee saada rentoutua omalla ajallaan kuten tahtoo, mutta kun ensimmäisenä herää ja laittaa koneen päälle ja istuu siinä sitten koko päivän..

Kirpin kirjoitit ihanasti. Joskus tuntuu ettei onnistu ja hakkaa päätä seinään mutta toisena päivänä sitten taas helpotttaa. Toisaalta tuntuu että ongelmat ovat syvemmällä. Tahdommeko enää samoja asioita??
Minä kaipaan maalle ja mies kaupunkiin. Minä kaipaan urheilua ja mies laiskottelua. Mutta toisaalta vastakohdat täydentävät toisiaan. Vai??. Mikä on se kultainen keskitie?

Mutta mistä sä itte kirjotat, jollet juuri koneelta? :D Musta ois hirveetä, että mies pakottas mut reippailemaan tonne kosteeseen ja kylmään ulkoilmaan.

Yhteistyössä