S
sipuli jumissa
Vieras
Mulla alkaa olla aikalaiset väsymisen oireet. Olemme ylivelkaantuneita, miehen firma ei tuota tällä hetkellä, palkka jää taas nostamatta. Laskuja tulee tuhansilla euroilla jatkuvalla syötöllä sekä kotiin että yritykselle. Minä olen hoitovapaalla. Talonrakennus on kesken. Perheessä on henkistä sairastelua ja lisäksi painetta aiheuttavat sukulaiset jatkuvilla vierailuillaan. Aina saa olla selittämässä ja esittämässä. Tuen miestäni hänen sairaudessaan. Tuntuu, ettei kukaan kuuntele minua, enkä edes kehtaa asiaoistani läheisille puhua. Mies on niin ajatuksissaan, etten usko hänen olevan 100 % mukana, kun puhun hänelle vakavista asioista. Alan jo saada raivokohtauksia ja päästän suustani ilkeyksiä ja heittelen tavaroita. Tasiasin väliajoin suunnittelen lähtöä kotoa ja hanskojen tiskiin heittämistä. Lisäahdistusta tuo se, että minulla ei ole oikeasti mahdollisuutta lähteä tilanteesta minnekään, vaikka haluaisinkin.
Kuinka paljon yksi ihminen pystyy vastaanottamaan negatiivisia asioita niin, että kestää henkisesti?! Ja siinä sivussa vielä toimii muidan "lääkärinä" ja luovii ihmissuhteiden väleillä.
Kuinka paljon yksi ihminen pystyy vastaanottamaan negatiivisia asioita niin, että kestää henkisesti?! Ja siinä sivussa vielä toimii muidan "lääkärinä" ja luovii ihmissuhteiden väleillä.