mistä tietää, että on aika luovuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
kun niin ristiriitaisia mielipiteitä tulee.
jos sanon jollekin, että mies loukkasi mua sanomalla niin ja näin, niin toinen on heti että jätä se :o

sit jos sanon, et tuntuu etten jaksa tätä ja mietin mitä ero muuttaisi, niin mulle sanotaan, että mitä sä noin helpolla luovutat? nykyään erotaan niin helposti! :o

oikeesti, itsehän sen päätöksen tekee, mutta kumma et aina tekee muiden mielestä väärin..

ja jotenkin nyt ajauduin miettimään että mitkä on niitä asioita joista tietää, että vois luovuttaa?

(en kuitenkaan ole luovuttamassa, mä rakastan mun miestä, se on pmmp:n sanoin rakas paskapää :D :heart: )

mullekin mun elämäni eka ja toistaiseks vika ero oli helppo päätös, tuli vaan seinä vastaan, että ei pystynyt jatkamaan eikä siinä ollut mitään miettimistä.

mutta sit jos on epävarma, niin mitkä asiat sillon on niitä mitkä vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
mullekin mun elämäni eka ja toistaiseks vika ero oli helppo päätös, tuli vaan seinä vastaan, että ei pystynyt jatkamaan eikä siinä ollut mitään miettimistä.

mutta sit jos on epävarma, niin mitkä asiat sillon on niitä mitkä vaikuttaa?

Mun mielestä niin kauan kun epävarma niin ei pidä erota :)

jaa...no joskus mä saan semmosen käsityksen muilta että koska ei luovuta niin ei oo mitään oikeutta valittaa. :whistle:

kyllä mä luotan siihen että oma pää tai sydän kertoo missä vaihessa on aika luovuttaa.

No, siis vanha totuushan on, että avioliitossa ollaan, koska halutaan toista rakastaa. Rakkauden määrä vaihtelee ja pitkässä parisuhteessa muuttuu ehkä enemmän vahvaksi ystävyydeksi, mutta luja tahto jatkaa on se avain. Väkivalta ja paha alkoholismi olis varmaan niitä asioita, jotka sais minut harkitsemaan eroa, mutta eipä oikein muut. Meillä on miehen kanssa takana yhdessäoloa 12 vuotta eikä varmaan romantiikasta paljoa jäljellä, mutta missään vaiheessa ei ole tullut mieleen, että luovutettaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
No, siis vanha totuushan on, että avioliitossa ollaan, koska halutaan toista rakastaa. Rakkauden määrä vaihtelee ja pitkässä parisuhteessa muuttuu ehkä enemmän vahvaksi ystävyydeksi, mutta luja tahto jatkaa on se avain. Väkivalta ja paha alkoholismi olis varmaan niitä asioita, jotka sais minut harkitsemaan eroa, mutta eipä oikein muut. Meillä on miehen kanssa takana yhdessäoloa 12 vuotta eikä varmaan romantiikasta paljoa jäljellä, mutta missään vaiheessa ei ole tullut mieleen, että luovutettaisiin.

No näinpä just! Ja kun lapset lähtee, on taas enemmän aikaa keskinäiselle höpöilylle :)

Yhteistyössä