Mistä tietää että Lumia 900 akku on täynnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N.N
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N.N

Vieras
Kysymys otsikossa. Siis upouusi puhelin tuli, on laitettu uusi sim kortti sisään, avattu ja laitettu laturiin. Se on ollut laturissa jotain 10 tuntia (?).

Ei siis ole tullut mitään "akku täynnä" tekstiä näyttöön silloinkaan kun laturin irrottaa ja laittaa takaisin. Akun kuvake oik. yläkulmassa näyttäs olevan täynnä mutta siihen tulee töpselin kuva kun laittaa laturiin. Ja ei, käyttöohjeessa ei kerrota.

Apua, laitanko laturiin niin pitkäksi aikaa vielä että tulee "akku täynnä" -teksti???

Asiasta kukkaruukkuun, mitä helvettiä emmerdalessa tapahtuu!? En oo seurannu nyt, ja ihan kärryiltä pudonnu! Kenen kanssa katiella meni sukset ristiin ja missä on se huumehörhö tyttö äitinsä kanssa?

Kaksi tapaa selvittää.

Epätarkempi tapa on näytön yläreunassa olevan akun kuva. Kun palkki on täydennäköinen, on akku suurin piirtein täynnä.

Tarkempi tapa on valita asetuksista kohta "Virransäästö". Siellä lukee tarkasti esimerkiksi "97% täynnä, 2 päivää 15 tuntia jäljellä".

No onpa paska homma, tuo ettei kunnon tekstiä tule näyttöön!! Kun kerta on niin helvetin hienot puhelimet kehitetty!
Ärsyttää tommonen pikkujuttu kun mulla helposti menee maku kaikkiin puhelimiin kun niistä pongahtaa esiin aina joku häiritsevä vika!! Kauan teillä yleensä kestää akun täyteennlataus? Tuo +10h varmaan pitäis riittää vaikka suoraan tehtaalta tuleekin?

Jos otan aamulla puhelimen latauksesta ja rämplään sitä päivän, klo 18 on jo korkea aika laittaa takaisin lataukseen - ei kestä sen enempää. Jos taas kukaan ei soita enkä itse soita enkä räplää mitään, max 2 päivää kestää akku lataamatta. Käytän puhelinta koko ajan virransäästötilassa eli sähköpostit lataan vain manuaalisesti jne. Mainosten 10 päivän valmisaika _ei_ pidä paikkaansa!

No onpa paska homma, tuo ettei kunnon tekstiä tule näyttöön!! Kun kerta on niin helvetin hienot puhelimet kehitetty!
Ärsyttää tommonen pikkujuttu kun mulla helposti menee maku kaikkiin puhelimiin kun niistä pongahtaa esiin aina joku häiritsevä vika!! Kauan teillä yleensä kestää akun täyteennlataus? Tuo +10h varmaan pitäis riittää vaikka suoraan tehtaalta tuleekin?

Mulla on Lumia 710, enkä ole kokenut mitenkään vaivalloiseksi sitä latauskuvaketta. Ihan samalla tavalla sen näkee kuin jonkin tekstinkin. Kun kuvake näyttää täydeltä, on akkukin täysi - ei kovin vaikeaa. Akun täyteen latautuminen kestää parisen(?) tuntia, en ole koskaan sen tarkemmin seurannut.

Yhteistyössä