Mistä te ostatte LASTENvaatteita 122-128cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Meillä neiti täyttää 6v. Ja mielestäni ansaitsee vielä lapsenmielisiä ja värisiä vaatteita. Mutta esim. Lindexillä pitäisi siirtyä jo sinne teinien puolelle ja ne on ihan karmasevia esikoululaiselle. Henkkamaukassa on, mutta en vaan jotenki löydä sieltä kivoja tai jollain tapaa mieleisiä.

Väriä ja kuviota siis saisi olla. Meillä tilanne se että tytöllä kaikki vaatteet pieniä ja jotenkin mulla on ajatukset ollu vaan jonkun aikaa tulokkaan tarvikkeissa ja vaatteissa ja nyt esikolla on tapahtunut kasvupyrähdys ja kaikki vaatteet on jääny pieniksi...

monella firmalla on vielä tuossa koossa lapsenmieleiset vaatteet, 128cm jälkeen on varmasti haasteita. Lastenmetsola, keltainen kettu, kuopus, punavuoren peikko nyt vaikka ekaksi mainitakseni.

Viimeksi muokattu:
Polarn och Pyretistä meillä on paljon. Meillä 6 v joka käyttää jo 134 kokoa, ja haastavaa tosiaan on. Nextillä on kivoja kanssa, sieltä joskus tulee tilattua.

[QUOTE="pop";22113812]Polarn och Pyretistä meillä on paljon. Meillä 6 v joka käyttää jo 134 kokoa, ja haastavaa tosiaan on. Nextillä on kivoja kanssa, sieltä joskus tulee tilattua.[/QUOTE]

Onpa iso 6v...

Marketeista ja halpakaupoista. Ennen ostin lindexiltä, kappahlilta ja hm:ltä, mutta pitkään aikaan en ole löytänyt niistä pojille juuri muuta kuin pääkallon kuvia vaatteista. Joten mielummin sitten marketeista, kun ei täällä muitakaan vaihtoehtoja jää jäljelle. Hyvin ovat lapset vaatteistaan tykänneet.

Tytön (ekaluokkalainen, joulukuussa 7 v täyttävä) kanssa tuskailtiin kesällä Lindexillä samaa asiaa: kaikki kivan näköiset ja värikkäät vaatteet loppuvat kokoon 122, ja tyttö käyttää kokoa 128.

Seppälästä löysin kivoja paitoja, ja ostinkin niitä joka värissä. Ne ovat myös pysyneet tosi hyvinä.

H&M:n 122-128 mahtuu vielä hyvin, sieltä olen ostellut paitoja useampiakin.

Stockmannilta olen löytänyt eniten kaikenlaista kivaa ja värikästä, merkkeinä mm. Bogi, Name It, Minymo, Mayoral.

Mun tyttö on 5-vuotias ja käyttää 130 cm vaatteita. Pikkasen on haasteellista löytää hänelle lapsenmielisiä vaatteita joissa olisi hänen toivomiaan söpöjä kisuja tai jotain vastaavaa, kun vaatteet täytyy ostaa koululaisten osastolta :(

Alkuperäinen kirjoittaja no niinpä;22115978:
Ei vaan mun mielestä.

Mun sitten ilmeisesti todella pienelle kolmasluokkalaiselle olen löytänyt kivoja (ei mitään "isojen" tyttöjen) vaatteita kyllä ihan Lindexistä ja Kappahlista. Sekä tietysti kirppikseltä. Farkut yleensä h&m. Ja käytössä siis koko 128cm, jotkut 122 paidatkin menee vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja no niinpä;22115978:
Ei vaan mun mielestä.

Munkin mielestä ihan normaalin kokoinen 6v. Meidän 5v. poika käyttää nyt 122-128cm vaatteita, housuissa nuo 122cm alkaa käydä lyhyeksi.

Ostan vielä Lindexista kuitenkin, jonkin verran H&M:lta. KappAhlissa on niin pienet koot, etten ole pitkään aikaan enää löytänyt mitään kivaa, sieltä "teinien" puolelta en todellakaan ole edes katsonut. Me&I, Metsola, sieltä löytyy ihania myös.

Housujahan löytää aika neutraaleja kaiken ikäisille, niitä löytyy Hennesiltä, Lindexiltä yms. Seppälässä on kivoja kirkkaanvärisiä huppareita isojen puolella, ihan hyvälaatuisia. Anttilassa oli kivoja vaatteita isommille tytöille, ostin just lahjaksi sukulaislapselle sieltä velouhupparin.

Yhteistyössä