Mistä talviratsastushousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppahöpöjen huoltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä kypärän meinasit ostaa sieltä, sen verran tiedän sanoa että se kypärä joka maksaa 34,25? on normaalia isompaa kokoa.

Tuo on kyllä hyvä paikka, tavarat tulee yleensä muutamassa päivässä jos vain on varastossa.

Jos ostan kypärän,niin varmaan ihan sen perinteisen samettipäällysteisen. Mutta nyt on ajankohtaisempaa saada ensin hoousut talveksi,kun en oikein uskaltais laittaa liukkailla toppahousuilla selkään. Kypärän voi lainata ja yksi jo onkin.

Noita housuja mietin,kun ei viitti ihan justiinkaan ostaa,muttei ne saa roikkua liiankaan pitkinä.

Osta vähän kalliimpi kypärä joka tukee niskasta!! Se on myöskin ilmastoitu kypärä, sekä muutenkin paljon mukavampi päässä kuin normi samettipäällysteinen! Itsellä ollut molemmat, nykyään vielä tuo ilmastoitu malli käytössä, enkä enää pois vaihda, muutakuin uuteen samanlaiseen. Eli siis juurikin se 34,25? maksava malli. Miten voi muuten ollakin noin halvat hinnat tuolla?? Takuuvarmasti asioin tuolla tästä lähtien.

Aivan,siks mä aijon tilata tuolta,kun saan kahdelle tuolta housut,yksien housujen hinnalla. mitä nyt olen hintoja netistä katsellut. Täällä meilläpäin ei taideta missään kaupassa myydäkkään ratsastustarvikkeita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Osta vähän kalliimpi kypärä joka tukee niskasta!! Se on myöskin ilmastoitu kypärä, sekä muutenkin paljon mukavampi päässä kuin normi samettipäällysteinen! Itsellä ollut molemmat, nykyään vielä tuo ilmastoitu malli käytössä, enkä enää pois vaihda, muutakuin uuteen samanlaiseen. Eli siis juurikin se 34,25? maksava malli. Miten voi muuten ollakin noin halvat hinnat tuolla?? Takuuvarmasti asioin tuolla tästä lähtien.

Juu,on kyllä. muualla tuo tavallinenkin maksaa enemmän mitä tuolla nuo ilmastoidut. Laitan toki harkintaan,kun kypärän ostoaika tulee. Se on kuitenkin lapselle ensimmäinen oma kypärä,ja varmaan joutuu ostamaan uusia sitä mukaa kun kasvaa.

Tuolla hinnalla ei paha hankinta siltikään.. Ja siihen vielä ne korvaläpät pitämään korvat lämpimänä niin avot :) Suosittelen. Itse maksoin tuplasti eikä riitäkään samasta kypärästä.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
http://borjes.webkaupat.info/dept.asp?id=11

Juu,tiedän tän. Ja puhun nuista lasten topparatsastushousuista, Kingston merkkiset ja maksaa 28,13 euroa. Pitäs vaan osata päättää tilaanko 130 ja 140 koot vai 140 ja 150. Riippuu niin paljon vaatteesta ne koot,ja siks kyselin vaan onko jollain näistä vaatteista kokemusta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Tuolla hinnalla ei paha hankinta siltikään.. Ja siihen vielä ne korvaläpät pitämään korvat lämpimänä niin avot :) Suosittelen. Itse maksoin tuplasti eikä riitäkään samasta kypärästä.

Ei toki. Näyttää olevan kallista lystiä tuo ratsastus,näiden varusteidenkin osalta. Tää on kiva,kun on selvästi halvemmat hinnat,eikä 9 euron postimaksutkaan nosta niitä liikaa.

Yhteistyössä