mistä syyskengät n. 2vlle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

00

Vieras
mistä löytäs kohtuuhintaset syyskengät vähän vajaa 2 vuotiaalle? en viittis mitään kovin kalliita ostaa kun niitä tässä nyt ei kauheesti varmaan ehdi käyttää ennenkö ostetaan jo kunnon talvikengät.

Osta vuorelliset kumpparit. sen kokoiset, että sopii villasukkakin. ne on hyvät syyskengät ja sopivat sitten vielä kevätloskaankin jalkaan ilman villasukkia. prismat, sittarit...

no en mä nyt herttinen sentään ala meidän ulkoiluja vähentämään sen takia että ilmat viilenee :D on taas terävää porukkaa liikkeellä... joo vois kattoo tommosia vuorellisia kumppareita! :)

no ei meillä kyl o kummallakaa varpaat jääs +10 ku omistetaa villasukkia ja ku menee sinne +5 ni siirrytäänki toppakenkii ainaki kotona!ei mullakaa lapsena oo mitää syyskenkiä eriksee ollu ja hyvin oon pärjänny!

Täällä taas näitä kommentteja.......kai nyt kaikki tajuaa, että kaupasta. Ja mä en käytä lapsella villasukkia kengissä koskaan, niin en niitä ala ainakaan lenkkareihin tunkemaan.

ja siis kosteella ilmalla meillä kumpparit ja ne villasukat...pojat tykkääki et saappaat mukavat ja enimmäksee niitä pitävät..lähinnä kauppareissuil o lenkkarit =)

Yhteistyössä