Mistä syöttötuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilla on emman easy ja ikean muovihässäkkä. Kumpikin on ok. Ei sillä syöttiksellä ihan hirveästi ole väliä, kaikki ne ajaa asiansa. Tuollainen tuoliksi muuntuva on tietysti pitkäikäisempi.

On todella tukeva! Vaikka kuin heiluu siinä istuessaan niin ei ole ikinä edes meinannut kaatua. Sama vaikka siinä 1v roikkuu ja raahaa sitä kävellen niin ei kaadu.

tukeva sen pitää olla,muulla ei liene väliä.vaikka eihän siinä ole tarkoitus antaa lapsen istuskella ilman valvontaa.vaikkakin meillä ainakin poika kiipeää ihan itse jo syöttötuoliin joten onneksi meillä on niin tukeva syöttis että ei kaadu vaikka siinä vähän apinoikin :) kärkkäisellä on hyvä valikoima jos sattuu olemaan jossain sellaisen lähellä.netissä googlaa syöttötuoli niin johan alkaa sivustoja paukkua..

Ikean halppis on tosi hyvä! Meillä ollut nuorimmaisella nyt kolmisen kuukautta käytössä enkä vaihtas pois. Mummuloihin ostin samat kanssa :)
Meillä oli vanhemmalla lapsella semmoinen Tripp Trapp -mallinen ja voi jestas että sitä kirottiin.
Ikean tuoli on tukeva ja lapsi ei saa sitä kaadettua tönäämällä ruokapöydästä vauhtia jos siihen ostaa lisäosana sen tarjottimen.

Stokken Tripp Trapp. Ostettiin esikoiselle -05 ja sama tuoli nyt kuopuksella ja ei parempaa voi olla. Lapsi ei siitä pääse mitenkään itse pois, on tukeva ja turvallinen, ei keiku. Ja toki ulkonäkökin miellyttää. Eikä ole mielestäni vaikea puhdistaa, pyyhin tahrat ym. aina tuoreeltaan, kun inhoan kökköisiä syöttötuoleja. :)

Ahaa, ens viikolla olis menoa isolle kirkolle ja ikeaan eli täytyypä vilkasta... :) Oikeestaa olis ihan hyvä jos se syöttötuoli olis sellanen joka olis köykänen ja helppo liikutella kun tolla keittiössä ei kuitenkaa tilaa älyttömästi ole ja koirakin käy siellä syömäs yms...

Kiitoksia vinkeistä.

meillä on 2 kpl 30-40 euroa maksavaa pöytään kiinnitettävää syöttötuolia. Ne on niitä matkasyöttiksiä ja meidän kintuille sopivammat kuin perinteiset lattiamallit, joihin aina potkii varpaitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti harmaana;22224773:
Meillä oli vanhemmalla lapsella semmoinen Tripp Trapp -mallinen ja voi jestas että sitä kirottiin.
Ikean tuoli on tukeva ja lapsi ei saa sitä kaadettua tönäämällä ruokapöydästä vauhtia jos siihen ostaa lisäosana sen tarjottimen.

Miksi kirositte TrippTrappia? Meillä on myös syöttötuoli-ikäinen lapsi ja saamme pitkäaikaislainaksi TrippTrappin.

[QUOTE="vieras";22224636]Meillä on ikean halpis antilooppi-syöttötuoli, muovinen hässäkkä mutta niiiiiin helppo pitää puhtaana ja siihen saa sen pöydän mikä tosi kätevä.[/QUOTE]

Mä peesaan tätä! Tarkoitat varmaan siis sitä samaa, mihin saa tarjottimen, ja jalat on hopean väriset... Meillä on valkoinen. On kyllä tosi tukeva ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä! :) Siinä on vyökin, jos lapsi on kiipeilevää sorttia! :) Sen saa myös hyvin kasaan, jos välillä tarvii laittaa säilytykseen. Me ei aiota luopua meidän tuolista varmaan koskaan. On tulossa vielä lapsia ja sitten voidaan säilyttää lapsen lapsia varten. Uskon, että hyvin kestää siihenkin asti! :)

[QUOTE="vieras";22224782]Stokken Tripp Trapp. Ostettiin esikoiselle -05 ja sama tuoli nyt kuopuksella ja ei parempaa voi olla. Lapsi ei siitä pääse mitenkään itse pois, on tukeva ja turvallinen, ei keiku. Ja toki ulkonäkökin miellyttää. Eikä ole mielestäni vaikea puhdistaa, pyyhin tahrat ym. aina tuoreeltaan, kun inhoan kökköisiä syöttötuoleja. :)[/QUOTE]

Peesaan tätä. Meidän Tripp Trapp on selvinnyt vaikka mistä ja on vieläkin kovassa käytössä. Mä jotenkin tykkään siitä, että tuolista on lapsille iloa vielä seuraavat 20 vuotta, ehkä lapsenlapsillekin ;) Hinta sen mukainen.

Yhteistyössä