Mistä sukset 6-vuotiaalle edullisesti?? (etelä-pohjanmaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtisimmu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähtisimmu*

Vieras
Tiedän ettei täällä saa mitään kaupata, mutta nyt olisi kiva, jos joku vinkkais vähän jotain kirppiksi yms. jos on itse vaikka myymässä. Tarvits sukset äkkiä ja kaupassa maksaa about 100€ edullisimmat.

Itse kävin ensin kiertää kirpparit ja pelkistä suksis pyydetään 30-40e ja siihen pitäis ostaa monot ja sauvat vielä päälle joten hinta ei jäänyt kauaksi 100e joten ostettiin uudet.Siis meidän pojan jalkaa ei löytynyt kirpparilta monoja.Ja ostettiin vielä niin että menee ens talvena eskarissa.Kannattaa miettiä kumpi kannattaa uudet vai käytetyt.Ja kävin siis Sjoen kirppareilla.

[QUOTE="vieras";22945936]Itse kävin ensin kiertää kirpparit ja pelkistä suksis pyydetään 30-40e ja siihen pitäis ostaa monot ja sauvat vielä päälle joten hinta ei jäänyt kauaksi 100e joten ostettiin uudet.Siis meidän pojan jalkaa ei löytynyt kirpparilta monoja.Ja ostettiin vielä niin että menee ens talvena eskarissa.Kannattaa miettiä kumpi kannattaa uudet vai käytetyt.Ja kävin siis Sjoen kirppareilla.[/QUOTE]

Kiitos infosta! Lähellä Sjokea itsekin asutaan. Jos samoihin hintoihin tulee, niin sit uudet ehdottomasti. Oli ajatellut jos jostain saisi esim. 50€ koko paketin käytettynä.

Yhteistyössä