Mistä sortseja hoikalle , mutta pitkälle 2veelle, mitkä pysyy jalassa? n.98cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Myö jätettiin vaipat poijes, mutta samalla tuli ongelma ettei housut etenkään sortsit pysy jalassa. Mä kiertelin eilen kauppoja, mut kuminauhallista vyötäröö en voi ajatellakkaan tai napitettavaa ja sellaset missä on nyörit ni ostin mut nekin saa pyörittää kahesti lapsen ympäri :) eikä tunnu löytyvän sellasia hyvännäköisiä siistejä ettei niitä olis nyörillä kiristelty..

[QUOTE="mona";26480066]No osassa hennesin shortseissa on napeilla kiristettävä kuminauha. Ylimääräisen kuminauhan voi sit leikata pois jos sitä jää tosi paljon yli.[/QUOTE]

No tuo kuulostaa hyvältä, mutta lähin h&m taitaa olla 300km päässä 8) postimyynnistäkin taitaa kestää aika pitkään jos tilaa..

Me&I:n vaatteet on mun mielestä mitoitettu aika hoikille, ja niissä suurimmassa osassa housuja on vyötäröllä vielä kuminauha, jonka saa kiristettyä napeilla. Meilläkin metrin mittainen hoikka poika käyttää huoletta koon 116/122 housuja (jotka kyllä lahkeista vähän pitkät...), ja hyvin pysyy päällä. Nyt tuotteissa on kyllä jo alennusmyynnit menossa, että en tiedä saako miten enää kokoja... Ja tilaaminen tietysti on vähän hankalaa, kun pitää suoraan myyjältä/kutsuilta tilata.

Toinen vaihtoehto tosiaan on ostaa kokoa pienempää, shortseissa ei haittaa jos ovat vähän lyhyemmät kuin miten on tarkoitettu. :)

H&M housut on musta todella leveitä. Mä ratkaisin ongelman ostamalla pienempää kokoa, mut sellaisia pidempilahkeisia malleja. Mun poika käyttäs muuten 92 kokoa, mut shortseina on hm koko 80. Name Itin housut on vähän kaposampia.

Sanoisin kanssa että osta riittävän pientä kokoa. Juuri äsken laitoin pojalle joka käyttää 116 cm vaatteita, 104 cm shortsit jalkaan eikä ole yhtään liian pienet.

Meillä 100-senttinen hoikka poika käyttää 74-koon shortseja ja ihan hyvältä näyttävät. Shortsien kanssa helppoa, kun ei sillä pituudella kuitenkaan ole niin väliä...

Meillä 100-senttinen hoikka poika käyttää 74-koon shortseja ja ihan hyvältä näyttävät. Shortsien kanssa helppoa, kun ei sillä pituudella kuitenkaan ole niin väliä...

Joo, meillä myös näin. Vaikka on vaipoissa vielä tuo pikkukaveri 1v8kk niin sen vertaa hoikkaa mallia on että käyttää nyt "shortseina" koon 74/80cm housuja ja shortseja. Muuten 92cm housut menee JOS saa solmittua vyötäröltä. Kaikki farkut yms nappihousut putoo päältä ilman henkseleitä..

Mun 2v hoikka ja pitkä poika käyttää 80/86 koon shorteja, vaikka muuten vaatteissa 92/98 sopivia. Meilläkin jos vaippa pois niin housut tuntuu putoavat. Joten tarpeeksi pienet housut/shortsit vain jalkaan =)

Kuumimmat

Yhteistyössä