mistä sitä repis aikaa parisuhteelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saamaton

Vieras
ku hoitaa lapset hyvin, ulkoilee, pesee pyykit, lukee satuja, laittaa terveelliset ruuat ja salaatit, käy kaupassa ym. ym.

ja sit ku lapset ei kuitenkaan nukaha ennen ysiä ja sit miehen pitäs nousta jo neljältä töihin...

niin että millon sitä olis miehen kans ja millon harrastas seksiä?

KAIKKI MUU toimii, hienosti ehitään lenkittää koiraki, tai ainakin melko hienosti, joko sillon ku toinen on lasten kans tai sit ku mies jo nukkuu niin mä käyn.

mutta seksille ei jää aikaa, se on ainu juttu. ja siitä on alkanu tulemaan jo sellanen fiilis, että ei edes kiinnosta koko mies.

miten muilla?? miten te ehitte harrastaa seksiä? ja ei mua pikaset kiinnosta... kiinnostas, jos olis välillä myös hellyyttä ja rakkautta ja rakastelua, mutta ku ei ehi...

tahtoo tietää kans. tutulle kuulostaa, jo kaupassa käynti koko perheen voimin tuntuu laatuajalle, saunaan ei oo kahdestaan päästy lasten syntymän jälkeen pariin vuoteen kun lapsilla tuntuu olevan tuntosarvet tai jokin kolmannenkymmenennen asteen yhteys tietää milloin herätä:) ja sitten kun lapset saatu nukkumaan, kämppä siistittyä, pyykit ym. laitettuna niin itse on jo niin raato ettei jaksa edes ajatella muuta kuin että paljon todennäköisesti ehtii nukkua ennen seuraavaa imetystä/kauhukohtausta/kellonsoimista...

ootko kotona vai käytkö itsekkin töissä? Jos olet kotona niin herätkää miehen kanssa joku aamu kolmelta jää tunti aikaa rakastella ja päivä alkaa hyvillä mielin :) tai sit just niinku mekin tehään et viedää muksut aina välillä mummille tai kummille hoitoon vaikka keskellä päivää pariks tunniks et päästään asioille (=peiton alle) ja jos ei ole tuttja hoitajia lähellä niin esim. mll:llä on halpoja lastenhoitajia...Jos toista haluaa niin kyllä se into keinot keksii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tahtoo tietää kans. tutulle kuulostaa, jo kaupassa käynti koko perheen voimin tuntuu laatuajalle, saunaan ei oo kahdestaan päästy lasten syntymän jälkeen pariin vuoteen kun lapsilla tuntuu olevan tuntosarvet tai jokin kolmannenkymmenennen asteen yhteys tietää milloin herätä:) ja sitten kun lapset saatu nukkumaan, kämppä siistittyä, pyykit ym. laitettuna niin itse on jo niin raato ettei jaksa edes ajatella muuta kuin että paljon todennäköisesti ehtii nukkua ennen seuraavaa imetystä/kauhukohtausta/kellonsoimista...

entäs jos sen kämpän siistimisen pyykkien ym. sijaan joku ilta repäisisit ja rakastelisit miestäsi kunnolla? kyllä ne pyykit jaksaa odottaa ;)

no niin, kyllähän sitä muutaki kaipaa ku pelkkää seksiä mutta ku ei oo sille muullekaan laatuajalle aikaa niin miten sitä sitten haluaa miestä, jota näkee muutenkin vain siellä ku käydään yhessä kaupassa tai vähän tässä illalla ku laitetaan lapsia nukkumaan jne. niin ja ehtii syömään meidän kanssa jos ehtii iltapäiväruualle...

ei ole kelle hoitoon antaa ku tosi harvoin... ja mies on aina nukkumassa illat tai sitten niin poikki ettei jaksa mitään... eikä hän tee ikinä alotetta muutenkaan enkä jaksa olla ruinaamassa... tää on niin vaikeeta.

ei kuulosta miltään vuosisadan rakkaustarinalta kun jo tuossa vaiheessa suhdetta ei kumpikaan enää jaksa panostaa toiseen, surullista. Entäs jos joskus ottaisitte ja menisitte miehen kanssa kahdestaan vaikka hotelliin yöksi ois vaihtelua arjesta ja hoito ym. jutut kyllä onnistuu kun hyvissä ajoin suunnittelee ja kumpikin sitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja IRENE:
ei kuulosta miltään vuosisadan rakkaustarinalta kun jo tuossa vaiheessa suhdetta ei kumpikaan enää jaksa panostaa toiseen, surullista. Entäs jos joskus ottaisitte ja menisitte miehen kanssa kahdestaan vaikka hotelliin yöksi ois vaihtelua arjesta ja hoito ym. jutut kyllä onnistuu kun hyvissä ajoin suunnittelee ja kumpikin sitä haluaa.

Itseasiassa meidän tarina on ollu vuosisadan rakkaustarina... me ollaan oltu tosi rakastuneita ja meillä on aina menny hyvin ja asioista voitu keskustella ja rakastettu entistä enemmän... lapset vaan vie nyt niin paljon aikaa kun ovat pieniä eikä meillä ole tukiverkostoa, se on monilla hyvin vaikea ymmärtää, että ei ole kelle lapsia antaa hoitoon... sitä vaan väsyykin ja sit jo tuntuu, että ku pitäs olla aikaa toisella ja pitäs rakastella, mutta sitten ei ehi tai sitten ei jaksa, sitä ku alkaa yrittään niin toinen ku alkaa kesken silittelyn kuorsata niin siitä on romantiikka kaukana (mies on aika väsyny tuon aamutyönsä vuoksi, lapsetkaan kun ei nukaha ajoissa, nuorin on hyvin hankala, niin yöunet jää vähiin). sitten ollaan vaan tultu siihen pisteeseen että vaikka mä mitä teen niin en näe enää miestä haluttavana, rakastan kyllä, mutta en halua... kun ei sitä seksiä ole ollut. mä en sulle kauheesti valehtele, jos mä sanon, että me ollaan viimesen vuoden aikana harrastettu 10-15 kertaa seksiä, voi olla, että tuo 15 kertaa on jo liioteltua.

Yhteistyössä