Mistä sellainen kärry pyörän perään? Mihin siis lapset kyytiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laitapa googleen polkupyörän peräkärry tai pyörän peräkärry niin tulee nettiliikkeitä. kokemusta ei ole, ite sellaisen haluaisin mutta ei sitä saa täällä mihinkään säilöön :headwall:

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d21901%26langId%3d-11&fromSearch=true Tuolla on suomen halvin kunnon kärry kahdelle lapselle.

Mulla on kahden istuttava tilasin sen lauranlastentarvike.fi tai com . Oon tykänny. joka päivä ajetaan hoitoon ja minä töihin pyörällä :) Tosi huippu hyötyliikunta väline!

Itse etsin kans samanlaista..mä katoin kans biltemasta.Netistä luin kans ni ihan kehuttujakin on.
Etsin itse kyllä käytettyä,kun en viitti paljoa maksaa jos jää sit käyttämättä.Etsi googlella tulee ainakin noit käyttö kokemuksia.

mikäs noissa on painorajoitus jos kahta lasta kuskaa?

ja meillä ei rattaitakaan voi säilyttää kuin sisällä eikä tänne mahdu siis kyllä mitään peräkärryä vaikka kuinka menisi kasaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja erppa:
Mites muuten tuo vetolaite eli polkupyörä, onko millaisia "vaatimuksia" esim vaihteista, onko hyvä vetää esim kolmivaihteisella perus mummuTunturilla??

Mulla on maastopyörä, eiköhän se mummollakin mene kun saa vaan mäkiin vähän pienempää vaihdetta.

Meidän peräkärry on 40 kg maximi paino. mut on semmosiakin missä 50 kg maksimi. Mä teen yleensä niin että isompi on pyörän kyydissä ja pine ja tarhakamat kärryssä. ja vaihdellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mikäs noissa on painorajoitus jos kahta lasta kuskaa?

ja meillä ei rattaitakaan voi säilyttää kuin sisällä eikä tänne mahdu siis kyllä mitään peräkärryä vaikka kuinka menisi kasaan :snotty:
Riippuu mallista. Biltema ja sen sukulaiset (se tulee Spectran tehtaalta ja vielä joku kolmaskin on ihan identtistä mallia) vetää 100 naulaa eli 45 kg. Joku toinen malli vetää vähän vähemmän.

Mitähän mulla oli kyydissä, jotain 37 kg + kamat taisin lapsia vetää. Kävi työstä. :D

Yhteistyössä