Mistä saisin talvitakin johon vauvamasuni mahtuu???

PirjoKyllikki

Jäsen
04.10.2008
159
0
16
Eli siinähän se. Takki alkaa ottaa masun kohdalta kiinni :/
Ei hirveästi viitsisi takista maksaa kun sitä ei sit enää ikinä tarvitse.
Aiemmat lapset on syntyneet syksyllä niin en takkia silloin tarvinnut, ihan uusi pngelma mulle.
Auttakee |O

Kannattaa käydä ihan normiliikkeet läpi, nyt on muodissa paljon A-linjaista, vyötäröltä telttamaista takkia. Itse ostin ihan normaalista mallistosta A-linjaisen villakangastakin (takki on ihan normaalikokoanikin, kokoa 34) , ja menee loistavasti nyt rv 29+3 ja aivan takuu varmasti menee vielä koko loppuraskauden (tilaa on vaikka kuinka!). Ja voi käyttää sit raskauden jälkeenkin.

Minä ostin ihan normaalin talvitakin, joka oli vähän isompaa kokoa. Hyvin mahtui koko talven. Ostin takin ihan Anttilassa, siellä mitoitus on muutenkin vähän väljempää.

Kannattaa tosiaan kiertää myös kirppareita. Turha maksaa takista mahdottomia, kun sitä ei voi käyttää kuin hetken vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Onkohan se sit ihan hassu jos otan takin kokoa 50, sit se lurpottaa muualta mutta on hyvä masun kohdalta :D

Mutta eikös se ole ihan sama mitä muut ovat siitä takistasi mieltä. Pääasia, että saat takin joka mahtuu päälle ja menee vieläpä kiinnikin, kuin se että sinä ja masusi palelette talvella :)

Yhteistyössä