mistä saisin parhaiten ja kattavammin tietoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnosta mutta olen tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnosta mutta olen tietämätön

Vieras
miten perustaa oma yritys (nettiin,) vaikkapa sitten verkkokauppa?
ja jos jollain on omia kokemuksia asiasta niin haluaisin tietää kaikki mahdolliset mitä pitää ottaa huomioon ym! kiitos jo etukäteen jos joku viitsii valaista minua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meneppä yrittäjäkurssille, sieltä saat parasta tietoa ja ellet osaa www sivujen tekoa niin se ainakin on ehdottomasti osattava.

Ei tarvii osata,fiksumpaa on teetättää sivut graafikolla joka on alansa ammattilainen. Itse tehdyt nettisivut on yleensä vaan surkuhupaisia

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Meneppä yrittäjäkurssille, sieltä saat parasta tietoa ja ellet osaa www sivujen tekoa niin se ainakin on ehdottomasti osattava.

Ei tarvii osata,fiksumpaa on teetättää sivut graafikolla joka on alansa ammattilainen. Itse tehdyt nettisivut on yleensä vaan surkuhupaisia

Arvaa paljonko se maksaa kun joka tuotteen lisää ammattilainen, pitää osata tehdä mutta ei niitä itse kannata suunnitella. Kurssit maksaa yleensä, oletko työtön koeta työvoimatoimiston kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:

Arvaa paljonko se maksaa kun joka tuotteen lisää ammattilainen, pitää osata tehdä mutta ei niitä itse kannata suunnitella. Kurssit maksaa yleensä, oletko työtön koeta työvoimatoimiston kautta.

en ole työtön, kotiäitinä olen...

Hei "ap",

Huomasin tämän keskustelun kirjoittamaani kirjaan "Tee kauppaa netissä" -liittyen. Tehdään sillä tavalla, että laita minulle osoitteeseen teekauppaa@netera.fi yhteystietosi niin lähetän sinulle veloituksetta uutuuskirjani, joka antaa sinulle käytännönläheiset vinkit nettikaupan aloittamiseksi. Kirjani etenee nettimyynnin harrastustoiminnasta aina ammattimaiseen nettikaupankäyntiin. Sisällysluetteloon voi tutustua osoitteessa: http://ostopaikka.com/catalog/images/Tee_kauppaa_netissa.pdf

Sovitaan niin, että laitat kirjan luettuasi siitä kommenttia tälle palstalle, niin muutkin voivat saada sinulta näin puolueettoman arvion kirjasta.

Ystävällisin terveisin,
kirjoittaja
Jukka-Pekka Linden
www.ostopaikka.com

Yhteistyössä