Mistä saisi motivaatiota lisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiirinminna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiirinminna

Vieras
Olen saanut laihdutettua 7 kg ja vähän pitäisi vielä saada lisää tippumaan. Mutta, mutta, tää viikonloppu on ollut ihan toivoton ja nyt sitten morkkis painaa kun on syönyt liikaa ja tietysti herkkuja. Nyt sitten pelottaa, että näinkös tässä kävi, vanhat tavat palaavat liian helposti ja itsekuri kateissa. Huomenna yritän taas tsempata, toivottavasti onnistuu.

Tsemppiä kaikille laihduttajille, kyllä työ kannattaa.

Ihan kuin minun suusta sanottu tuo sun teksti. Itse olen pudottanut kuusi kiloa, ja siinä on ja pysyy. Tällä menolla varmaan on jo noususuhdanteessa!!! En ole uskaltautunut puntarille. Niin on öklö olo kun on tullut mässättyä. Koetetaan tsempata toisiamme!

Minä tulen tähän joukkoon tummaan... ihan mennyt viikon verran vituralleen :/ Lopetin pisteiden laskemisen ja siirryin kaloreiden seuraamiseen. Ei oikein oo vielä onnistunut löytämään tasapainoa. Mut tänään taas päivä uus.

Käy ostamassa ihanat vaatteet, jotka on himpun verran pienet!!! Minä käytin aikoinani tätä keinoa ja se kyllä motivoi kummasti, kun kaapissa olis uudet hienot housut, mutta kun ei mahdu! :D Tälläkin kertaa aion motivoida itseäni niin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 14:24 Delphinium kirjoitti:
Käy ostamassa ihanat vaatteet, jotka on himpun verran pienet!!! Minä käytin aikoinani tätä keinoa ja se kyllä motivoi kummasti, kun kaapissa olis uudet hienot housut, mutta kun ei mahdu! :D Tälläkin kertaa aion motivoida itseäni niin!
Mullakin on kaapissa paljon vaatteita joihin haluan mahtua. (ajalta ennen raskauksia) Ja uusia isoja en osta. Sitten kuljetaan vanhoissa verkkareissa vaan.

te joilla on lapsia, millon tuon roikku-röllykkä mahan kuuluis lähtä? oon synnyttäny 31.3 eikä tuo tunnu pienenevän millään! eikö sen pitäs kiinteytyä jossain vaiheessa, ainaki vähä? musta tuntuu että se on ttossa ja pysyy. toi vaate juttu ei oikeen auta, ku hame jonka aijon ristiäisiin laittaa mahtuu jo päälle, mutta ei se mitenkään hyvältä näytä ku tuo vaan tossa höllyää!! mulla on tikkejä vielä joten en vissiin saa hulluna kuntoilla, mutta lenkkeilen kyllä jonkin verran. oisko mitään ideoita miten kiinteytyä parissa viikossa? kiitos jo valmiiksi! ja jaksamista kaikille=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 14:43 minni kirjoitti:
te joilla on lapsia, millon tuon roikku-röllykkä mahan kuuluis lähtä? oon synnyttäny 31.3 eikä tuo tunnu pienenevän millään! eikö sen pitäs kiinteytyä jossain vaiheessa, ainaki vähä? musta tuntuu että se on ttossa ja pysyy. toi vaate juttu ei oikeen auta, ku hame jonka aijon ristiäisiin laittaa mahtuu jo päälle, mutta ei se mitenkään hyvältä näytä ku tuo vaan tossa höllyää!! mulla on tikkejä vielä joten en vissiin saa hulluna kuntoilla, mutta lenkkeilen kyllä jonkin verran. oisko mitään ideoita miten kiinteytyä parissa viikossa? kiitos jo valmiiksi! ja jaksamista kaikille=)

Tää ei nyt varmaan kauheasti lohduta... Mä synnytin 12/03 ja se roikkuu vieläkin... :whistle: :D

Oli muuten hyvä neuvo tuo vaatehankinta, täytyypä kokeilla. Olen tässä yrittänyt taas tsempata kaksi päivää pisteitä tiukasti laskien ja eilen illalla sain ihan onnitella itteäni kun ruodussa oli pysytty. Tänään on taas ollut aika ajoin tiukkaa, mutta enpä ole retkahtanut. Pitääpä hakea kaupasta taas noita nolla pisteen syömisiä niin vähän helpottaa.

Uskotaan yhdessä, että kyllä nuo tiukatkin kilot lopulta karisevat!

\
Sectio 9.2 ja vieläkin vatsa kuin pullataikina. Paino on jo laskenu muutaman kilon. Parin viikon konstia ei yksinkertaisesti ole! Jos sitten lapsen 1v synttäreillä olis tiukassa kunnossa!

\
Hei,sinun synnytyksest'ä on niin vähän aikaa,että se vatsa ei ole vielä kerennyt normalisoitua.Älä aloita kuntoilua liian rankasti ettei se kostaudu pahempina vaivoina.Esim.kohtu saattaa laskeutua ja sen myötä vaivat pahenee.Synnytys on kuitenkin niin rankka kokemus elimistölle ettei se ihan hetkessä palaudu ennalleen.Kärsivällisyyttä.

Jokainen raskaus ja synnytys jättää jälkensä naisen vartaloon. Minusta sen asian kanssa ei kannata hätäillä, onhan selvää että uuden elämän luominen näkyy. Äidin vartalo ei ole koskaan samanlainen kuin synnyttämättömän naisen.

Jumpan aloittamisessa synntyksen jälkeen pitää olla maltti mukana. Hitaasti kiiruhtamalla tulee hyvä. Liian raju jumppa hidastaa toipumista. Itse olen jossakin vaiheessa tehnyt sen virheen että aloitin jumpan liian rajusti ja aikaisin. Sitten tuli takapakkia.

Maltti mukana jumppaamaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2005 klo 22:13 Kiirinminna kirjoitti:
Olen saanut laihdutettua 7 kg ja vähän pitäisi vielä saada lisää tippumaan. Mutta, mutta, tää viikonloppu on ollut ihan toivoton ja nyt sitten morkkis painaa kun on syönyt liikaa ja tietysti herkkuja. Nyt sitten pelottaa, että näinkös tässä kävi, vanhat tavat palaavat liian helposti ja itsekuri kateissa. Huomenna yritän taas tsempata, toivottavasti onnistuu.

Tsemppiä kaikille laihduttajille, kyllä työ kannattaa.
[/qu

itse olen laihduttanut vuoden alusta asti 7kiloo on tippunut ja kolme jäljellä...tipåpuu tosi hitaasti mut apuna käytän sivustoa www.painoindeksi.net....ja on auttanut

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 16:29 Tuuli 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 14:24 Delphinium kirjoitti:
Mullakin on kaapissa paljon vaatteita joihin haluan mahtua. (ajalta ennen raskauksia) Ja uusia isoja en osta. Sitten kuljetaan vanhoissa verkkareissa vaan.

mää oon myös kokeillut tota ja se ei valitettavasti ole toiminut ne hienot vaatteet on kaapissa ja mulla verkkarit jalassa niin siinä käy

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 14:47 Delphinium harmaana kirjoitti:
\

Tää ei nyt varmaan kauheasti lohduta... Mä synnytin 12/03 ja se roikkuu vieläkin... :whistle: :D

Juu sama vika tuntuu olevan täälläkin. Tosin oon synnyttäny kaks lasta ja nuorin on kohta "jo" 10 kk... Jotain pitäs tehä et sen sais pois mut motivaatiota ei oo pahemmin :ashamed: :whistle:
Nooh, jospa ens viikolla saisin itteeni kunnolla niskasta kiinni ja alottasin sen kauan suunnittelemani laiharin :whistle: Nyt en sitä vielä alota kun on huomenna toi vappukin ja varmana herkuttelen :D :whistle:

Kyllä tuo vappu tuossa vähän hirvittää kaikkine herkkuineen ja kun olen vielä menossa kyläilemään äitini luokse. Ajattelin ottaa vähän kevyemmin tuon viikonlopun eli ei niin tarkkaa syyniä syömisiin ja jatkaa sitten taas kovassa kurissa maanantaina. Nyt on jo tavoite niin lähellä, että pitää alkaa miettiä miten sitten siitä eteenpäin. Onko täällä ketään joka jo on saavuttanut tavoitepainonsa, olisiko neuvoja sen pitämiseen?

Yhteistyössä