Mistä sais vuokra-asunnon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onkohan siellä noita SATO asuntojen asuntoja? niillä kun on se et jos tekee vuoden mittasen vuokrasopimuksen niin ei tarvi takuuta ollenkaan... tosin sit täytyy asua se vuosi. kato sato.fi ne paikkakunnat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
no varmaan vvo tai sato vois auttaa.. niissähän ei kauheen isot vuokratakuut ole..

mulla on molemmissa ollut hakemus sisällä jo jonkun aikaa, mutta ei tunnu mitään vastausta kuuluvan... :/

sinne kannattaa soitella säännöllisesti jos meinaat nopeuttaa asunnon saantia

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eikö kaupungin asunnoissa ole puolen kuun vuokratakuu?

mistä löydän nuo kaupungin vuokra-asunnot? siis mitä ne käytännössä on? jotain sossuluukkujako?

siis ei mitään sossuluukkuja! vaan siis kaupungin vuokraamia. yleensä niissä ei just toi takuuvuokra ole niin iso.
en ite asu turussa, joten en tiedä sen kaupungin asuntotilannetta, koita vaikka googlettaa niin jos löytyis =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eikö kaupungin asunnoissa ole puolen kuun vuokratakuu?

mistä löydän nuo kaupungin vuokra-asunnot? siis mitä ne käytännössä on? jotain sossuluukkujako?

Joo, tällaisia sossuluukkuja missä mekin asutaan :D

Turun kaupunkihan omistaa asuntoja joka lähtöön. Vilkaise TVT-asuntojen sivuja.
Meidän talossakin on kaksi asuntoa tällä hetkellä vapaana, ja hiton rauhallista & mukavaa täällä on asua. Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että pitäisi päättää mitä marjapuskia halutaan pihalle: ottaisko vadelmaa, viinimarjaa vai mitä. Huoltoyhtiö kustantaa, tottakai :)

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
no varmaan vvo tai sato vois auttaa.. niissähän ei kauheen isot vuokratakuut ole..

mulla on molemmissa ollut hakemus sisällä jo jonkun aikaa, mutta ei tunnu mitään vastausta kuuluvan... :/

sinne kannattaa soitella säännöllisesti jos meinaat nopeuttaa asunnon saantia

Niin ja onko noissa niin et pitää kerran kuussa uusia hakemus?
Täälläpäin ainakin on kaupungin vuokra-asunnot ihan siistejä (osa) ja jotkut hyvällä paikallakin. Mut kaupungilta kun hakee asuntoa, niin se hakemus pitää uusia kerran kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Eikös kahden pikkulapsen työtön yh ole varsin luotettava vuokralainen, kun sossu hoitaa vuokrat. En usko et tulee ongelmia saada asuntoa.

mä en kyllä ajatellut ikinä joutua sossuun kerjäämään almuja...

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
02-2624892 on TVT:n mukavan virkailijan suora numero. Soita sinne, selitä asunnontarpeesi, ja saat varmaan kämpän samantien :)
http://www.tvtasunnot.fi/2006/

kerkesit :D

Olin sua nopeempi, lällällää :D

Eikös toi kiva täti antanut sullekin silloin vuosi sitten kämpän? :)

Alkuperäinen kirjoittaja muuttari:
åboriginaali, missä päin turkua asut, mitä aluetta suosittelit. Katsoin laittamaasi linkkiä, suunnittelen itsekin muuttoa Turkuun :)

Me viihdytään täällä Katariina-Harittu- suunnalla. Joskaan en suostuisi asumaan Haritun "keskustassa" kerrostalossa...nämä rivarit/luhtitalot ovat kivoja.

Varissuo, Lauste, Halinen, Perno, Jäkärlä ja osittain Runosmäki ovat sellaisia alueita, joissa en haluaisi asua. Muut on enemmän tai vähemmän jees :)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
02-2624892 on TVT:n mukavan virkailijan suora numero. Soita sinne, selitä asunnontarpeesi, ja saat varmaan kämpän samantien :)
http://www.tvtasunnot.fi/2006/

kerkesit :D

Olin sua nopeempi, lällällää :D

Eikös toi kiva täti antanut sullekin silloin vuosi sitten kämpän? :)

sama täti.. =)

Yhteistyössä