M
"Muutos"
Vieras
En viihdy nykyisessä työssäni enää, joka ikinen päivä on vain vaikeampi mennä töihin. Haluan tehdä jotain ihan muuta, ja varmaan vuoden päivät olen kipuillut jo asian kanssa. Nyt vihdoin olen keksinyt jotain, joka kiinnostaisi mutta ihan hirveä epävarmuus iski. Miten uskallan edes laittaa työhakemusta, mitä jos pääsenkin haastatteluun, mitä jos pääsenkin sinne töihin, mitä jos se ei olekaan mun juttu, mitä jos ne nauraa mut pihalle sieltä? Pitäisi laittaa palkkatoive jo hakemukseen, eikä mulla ole edes pienintäkään hajua siitä, mitä voisin pyytää palkkaa. Tähän saakka työnantaja on tarjonnut työasun, joten ei ole tarvinnut miettiä sitä asiaa. Nyt pitäisi osata pukeutua itse, enkä edes tiedä miten tuossa työssä kuuluu pukeutua?
Mistä mä saan rohkaisua repäistä itseni irti nykyisestä työstä, tiedän ettei se ole mun juttu enää. Haluan kehittyä, edetä urallani, oppia lisää uusia asioita, olla pätevä ja hyvä ja huippuammattilainen -enkä mä koe että nykyisessä työssäni (siis nykyisellä työnantajalla) voisin saavuttaa mitään näistä.
Miten te olette uskaltautuneet työpaikan tai jopa uran vaihdokseen?
Mistä mä saan rohkaisua repäistä itseni irti nykyisestä työstä, tiedän ettei se ole mun juttu enää. Haluan kehittyä, edetä urallani, oppia lisää uusia asioita, olla pätevä ja hyvä ja huippuammattilainen -enkä mä koe että nykyisessä työssäni (siis nykyisellä työnantajalla) voisin saavuttaa mitään näistä.
Miten te olette uskaltautuneet työpaikan tai jopa uran vaihdokseen?