Mistä sais rahaa? oon aina ihan pa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pa

Vieras

Olen hoitovapaalla vakituisesta työpaikasta mutta töihinpaluu ei ole mikään ratkaisu. Mulla on osa-aikainen sopimus (25/h vko, joskus teen jopa 30h) ja meiltä menis 2 lasta päiväkotiin, just ja just jouduttais maksamaan täydet hoitomaksut mukaisojen tulojen takia = lopputuloksena plusmiinusnolla, taitais mennä jopa miinuiksen puolelle kun mukaan laskettais bensat :(
Koko-aikaista työpaikkaa ei niin vaan löydykään, pitää olla onnellinen tostakin mikä on :(
Mikä ois sellasta mistä sais rahaa näin kotona ollessa? Oriflamen konsultti olen mutta kun ei ole mitään näytteitä (maksaa!) tms niin kutsuja en voi pitää, ja pelkän esitteen kanssa myynti on vähän niin ja näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö oriflamelta saa lainaan jotain esitesalkkuja? tiiminvetäjältä tai joltakin?

Oikeestiko? Pitääpä ottaa selvää, mulle ei oo kukaan maininnut tällaisesta mahdollisuudesta :)

Ainakin mun kaveri on joskus saanut. Voihan se olla, että riippuu siitä tiiminvetäjästäkin :) Mutta toivotaan parasta. Syksyisinhän esim. party lite vois olla hyvin rahaa tuottava, jos myyntityöstä pidät :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö oriflamelta saa lainaan jotain esitesalkkuja? tiiminvetäjältä tai joltakin?

Oikeestiko? Pitääpä ottaa selvää, mulle ei oo kukaan maininnut tällaisesta mahdollisuudesta :)

Ainakin mun kaveri on joskus saanut. Voihan se olla, että riippuu siitä tiiminvetäjästäkin :) Mutta toivotaan parasta. Syksyisinhän esim. party lite vois olla hyvin rahaa tuottava, jos myyntityöstä pidät :)

En nyt niin mahdottomasti oikeastaan pidäkään... Että muillekin ehdotuksille olen avoin :D
Oon miettinyt yksityisen pph:n hommaakin... Jos tykkäisin niin voisin alkaa kokonaan sille alalle (suunnitelmissa on olla nyt 2v hoitovapaalla, kunnes kuopus on 3v). Mulla ois siis kaksi omaa lasta kotona, saisko siihen ottaa kaksi tai kolme hoitolasta? Tai sit oon miettinyt oisko tarvetta pikkukoululaisten ip-hoidolle yksityisesti? Asutaan lähellä (300-400m) koulusta niin olis turvallinen lasten tullakin. En sit tiä oisko kysyntää?!

Jos asutte vuokralla ja sulla mies niin mies muualle kirjoille, saat asumistukee, päivähoitomaksut minimiin. Näin me tehtiin ku asuttiin vuokralla ja minä minimi äityispv rahalla ni ei ollu elämä kituuttamista.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Jos asutte vuokralla ja sulla mies niin mies muualle kirjoille, saat asumistukee, päivähoitomaksut minimiin. Näin me tehtiin ku asuttiin vuokralla ja minä minimi äityispv rahalla ni ei ollu elämä kituuttamista.

Tyypillinen tukihuijari. Ei ihme, että tukia halutaan karsia. Menisitte kunnon töihin, niin ei tarvitsisi minimipäivärahoilla ja huijatuilla etuuksilla elää.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Tyypillinen tukihuijari. Ei ihme, että tukia halutaan karsia. Menisitte kunnon töihin, niin ei tarvitsisi minimipäivärahoilla ja huijatuilla etuuksilla elää.

mä tunnen yhen pariskunnan joka näin teki ja jäivät kiinni,piti maksaa takasin tukia ja sossunrahoja reilu 100000mk.(ei ollu vielä euroaikaa)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Siitä on jo 4 v aikaa, olin sillon 17 vuotias kun sain pojan niin ei oikein töitä sillon ollut viä tarjolla. Kouluttauduin tukihuijarina hyvään ammattiin, nyt saan kuukaudessa yli 2000 ? käteen. Mies oli tuolloin 4 v sitten vakituisessa duunissa mutta meillä oli jo silloin vuokra pelkästään 780 ?. Nyt on uusi oma koti :) Ei ois mitenkään jääty kiinni.

Yhteistyössä