Mistä saatte siivousinspiraation?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä niinkuin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana olis ku selviäis sillä että ovi kiinni ja kun palaan, paikat on kunnossa! B)

Keittiön siivous kyllästyttää! Ja imurointi.
Eli en osaa vastata mistä inspis, jään odottamaan myös vinkkejä muilta!

Vaihda verhot tai huonekalujen järjestystä! Lähde huonekaluliikkeeseen tai kangaskauppaan vaikka pelkästään haaveilemaan ja suunnittelemaan, mitä nykyisillä kalusteilla ja tekstiileillä voisi saada aikaan.

Minua auttaa tämä siivousinspiraation luomisessa =)

imurointihan on kivaa,pysyy asunto paremmin siistinä.itse imuroin vaikka joka päivä ja järjestän tavarat paikoilleen.kunnolla siivoan pari kertaa kuussa.kannattaa jakaa pienemmiksi osioiksi niin ei ala ottaan päästä.niin no olen ammatiltani siivooja ja teen sitä kokopäiväisesti työkseni,mutta mattoja en hakkaa kotona ku joskus,imurointi,huolellinen sellainen auttaa.vessaa pesen aina kun siltä tuntuu ja kun on aikaa ja energiaa,enemmän.aina välillä jotain pientä niin ei kaadu homma niskaan.pölyjä pyyhkii aina välillä ja siihenkin riittää pelkkä nihkeä,siis vedellä nihkeytetty mikrokuituliina.

Ajattelin tossa aamulla kun kolmevuotias kierteli ympäri kämppää ja totesi että "täällä on tosi sotkusta" ja otti rätin ja pyyhki pöytää, että näinköhän siinä olis mulle virikettä, mutta joo....noh.Otanpas ihteäni niskasta ja ryhdyn!

Mä saan aina hirveen siivousinspiraation ja sisustusvimman, kun käyn kaverini luona, jolla on aivan ihana koti ja aina niin siisti. Ja hänellä on sentään neljä muksua. Siivousvälineet saa aina kovaa kyytiä kotona, kun olen tuon kaverin luona poikennut. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 12:16 OmaKotiKullanKallis kirjoitti: