Ä
ä niinkuin äiti
Vieras
siis kun ei huvittais yhtään,mielummin laittas oven kiinni perässään..entä mikä on teen mielestä se tylsin/mukavin kotityö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 12:16 OmaKotiKullanKallis kirjoitti:Mä saan aina hirveen siivousinspiraation ja sisustusvimman, kun käyn kaverini luona, jolla on aivan ihana koti ja aina niin siisti. Ja hänellä on sentään neljä muksua. Siivousvälineet saa aina kovaa kyytiä kotona, kun olen tuon kaverin luona poikennut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 10:37 minä kirjoitti:Ajattelin tossa aamulla kun kolmevuotias kierteli ympäri kämppää ja totesi että "täällä on tosi sotkusta" ja otti rätin ja pyyhki pöytää, että näinköhän siinä olis mulle virikettä, mutta joo....noh.Otanpas ihteäni niskasta ja ryhdyn!
Vilkaisin sen verran että tuo ROINANRAIVAUS pitäis meilläkin tehdä...kun sitää kamaa pursuaa joka paikasta, niin tuntuu tosi voipuneelta..ettei jaksa edes aloittaa siivousurakkaa. Kirpparille pitäis tästä itsekin lähteä myymään joku viikonloppu, jos se hiukka jelppis tilannetta.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 19:49 Katjuska kirjoitti:Elämäni ensimmäinen siivousinspiraatio on peräisin täältä:
http://personal.inet.fi/koti/k.tv/muut%20sivut/miksi.htm
Onko muut jo liittyneet Flyladeihin?