V
Voi elämän kevät
Vieras
Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Operaattorilta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Operaattorilta
Niin mutta siis kun mulla ei ole nyt sitten mitään millä soittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:operaattorisi sivuilta kohdasta omat tiedot näet puk koodin ym liittymäsi tiedot
Alkuperäinen kirjoittaja v:operaattorisi sivuilta kohdasta omat tiedot näet puk koodin ym liittymäsi tiedot
Alkuperäinen kirjoittaja sane:maksaako oma elisa kun pitää jotai pankkiasioita tehä ja oon alaikäinen ..??
Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämän kevät:Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:jos on sen puhelimen pakkaus vielä jäljellä ni siinä paketissa on niitä tarroja jossa lukee liuta erilaisia koodeja. Ainakin Nokialaisissa. Just tuli jonku vanhan puhelimen laatikko vastaan ja huomasin siinä ne koodit.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:jos on sen puhelimen pakkaus vielä jäljellä ni siinä paketissa on niitä tarroja jossa lukee liuta erilaisia koodeja. Ainakin Nokialaisissa. Just tuli jonku vanhan puhelimen laatikko vastaan ja huomasin siinä ne koodit.
PUK-koodi lukitsee SIM-kortin sikä sillä ole minkään valtakunnan tekemistä minkään Nokian tai puhelimen koodien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämän kevät:Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?