Mistä saada vauvalle isoja ensikenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen mamma

Vieras
Olen etsinyt pojalle ensikenkiä, mutta yhdetkään ei mene jalkaan! Jalan pituuden mukaan menisi, mutta pojan jalat on niin paksut etteivät mahdu muuten jalkaan. Eri kenkäkauppoja ja muita kauppoja ollaan käyty läpi, eikä ole tullut yksiäkään sopivia kenkiä vastaan.
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Inhottaa kun nyt joutuu olemaan sukkasillaan hiekkalaatikolla ja sukat on aina ihan paskaset. :(

Onko tarkoitus olla sisällä, sandaaleja löytyy myös tukevalla nilkalla ja niissä on sitten remmit joita voi säätää. Mä ottaisin kavatin sandaalit sisäkäyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tarkoitus olla sisällä, sandaaleja löytyy myös tukevalla nilkalla ja niissä on sitten remmit joita voi säätää. Mä ottaisin kavatin sandaalit sisäkäyttöön.

Ihan ulkokäyttöön tulevat, sisällä voi olla ilman kenkiäkin, mutta ulkona ei niinkään.

Kavatin kenkiä voi katsoa etukäteen ainakin www.kavat.com, siellä taitaa olla jälleenmyyjälistakin. Superfitit on kyllä myös kapeat, enkä usko, että sopivat tässä tapauksessa.

Kavat, Tepsut ja Superfit. Käyn huomenna etsiskelemässä näitä merkkejä, ehkäpä jotain löytyy.

Netistä en uskalla tilata, sen verran olen oppinut esikoisen kengistä että ne pitää saada kokeilla suoraan. Joissain menee isompi koko, joissain pienempi. :)

Kiitokset kaikille. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kavat, Tepsut ja Superfit. Käyn huomenna etsiskelemässä näitä merkkejä, ehkäpä jotain löytyy.

Netistä en uskalla tilata, sen verran olen oppinut esikoisen kengistä että ne pitää saada kokeilla suoraan. Joissain menee isompi koko, joissain pienempi. :)

Kiitokset kaikille. :)

Ei Superfitiä!

Yhteistyössä