S
Synnytyspelkoinen
Vieras
Hei,
meille tulee varmaan eteen tilanne että isä ei pysty tulemaan synnytykseen oman sairaalapelkonsa takia. Mie olen ensisynnyttäjä ja miulla on vähintäänkin kauhea kammo alueemme keskussairaalaa kohtaan. Ali yhtälö olla ilman tukihenkilöä sairaalassa, jota kammoaa, ei kuulosta pätkääkään houkuttelevalta. Ongelma on että miulla ei ole ketään tukihenkilöä jonka voisin ottaa mukaan. Tukihenkilöä paikallisesta keskussairaalasta kysyessäni miulle todettiin, että "kai näitä Helsingissä on". Eli siis omalla keskussairaalallamme ei niitä ole tarjota. Mistä ihmeestä mie sitten sen synnytystukihenkilön löydän?????
meille tulee varmaan eteen tilanne että isä ei pysty tulemaan synnytykseen oman sairaalapelkonsa takia. Mie olen ensisynnyttäjä ja miulla on vähintäänkin kauhea kammo alueemme keskussairaalaa kohtaan. Ali yhtälö olla ilman tukihenkilöä sairaalassa, jota kammoaa, ei kuulosta pätkääkään houkuttelevalta. Ongelma on että miulla ei ole ketään tukihenkilöä jonka voisin ottaa mukaan. Tukihenkilöä paikallisesta keskussairaalasta kysyessäni miulle todettiin, että "kai näitä Helsingissä on". Eli siis omalla keskussairaalallamme ei niitä ole tarjota. Mistä ihmeestä mie sitten sen synnytystukihenkilön löydän?????