E "eräs" Vieras 17.09.2010 #3 [QUOTE="vieras";22053388]Mä olen ottanut ihan suoraan Reimaan yhteyttä s-postilla.[/QUOTE] Kuinka paljon on veloittanut?
[QUOTE="vieras";22053388]Mä olen ottanut ihan suoraan Reimaan yhteyttä s-postilla.[/QUOTE] Kuinka paljon on veloittanut?
V "vieras" Vieras 17.09.2010 #4 [QUOTE="eräs";22053418]Kuinka paljon on veloittanut?[/QUOTE] Itseasiassa sain ilmaiseksi kun valitin että meni helposti rikki kuten menikin, uudesta puvusta. En usko että velottavat paria euroa enempää. Kysymällähän se selviää!
[QUOTE="eräs";22053418]Kuinka paljon on veloittanut?[/QUOTE] Itseasiassa sain ilmaiseksi kun valitin että meni helposti rikki kuten menikin, uudesta puvusta. En usko että velottavat paria euroa enempää. Kysymällähän se selviää!
H "hei" Vieras 17.09.2010 #5 Täytyy lähettää postia Reimalle, mutta entäs Jonathan? Kun meillä on mennyt molemmista, siis sekä Reiman että Jonathanin housuista se remmi rikki...
Täytyy lähettää postia Reimalle, mutta entäs Jonathan? Kun meillä on mennyt molemmista, siis sekä Reiman että Jonathanin housuista se remmi rikki...
H "heh" Vieras 17.09.2010 #6 Mä olen Jonathanin haalareihin saanut Jesper Juniorista uudet ilmaiseksi.