Mistä saa ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
leimasinmustepakkauksen.. sellaisen mikä kaikilla opettajilla aina on kun ne leimaa koululaisten vihkoihin kauniin kuvan (vai liimaako nykyajan opettajat vaan tarroja?) ja mistä saa värjättyä ja pestyä lampaanvillaa muualta kuin kehräämöstä, sillä lähin kehräämö on 50 kilsan päässä..

En tiiä, mutta hommasitko sen navigaattorin =) itse asiassa varmaan kirjakauppojen kirjoitusvälineosastolta kyllä sitä leimasinhommelia saa tai konttoritarvikekaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En tiiä, mutta hommasitko sen navigaattorin =) itse asiassa varmaan kirjakauppojen kirjoitusvälineosastolta kyllä sitä leimasinhommelia saa tai konttoritarvikekaupasta.

Hommasin Mion. Päädyin sitten siihen kun siinä oli kaikkea kivaa toimintoa ja hinta oli sopiva. Olipa taas kivaa olla naisena ostamassa tällaista tavaraa, siellä oli iso joukko miehiä ja minä, miehet sai palvelua, mua ei ensin noteerattu yhtään. Ajattelin siinä odotellessani, että perhana kun toi alkaa minua palvella niin kysyn ainakin puolen tunnin verran asioita että joutuu oikeen jätkä pistämään parastaan. Mutta jouduin siis itse sanomaan että 'Päivää, voisitko kertoo näistä mulle..' No siinä kun kaikenmoista kyselin niin viereen tuli mies joka sanoi että 'Anteeks kun pakko tässä välissä kysyä kun hän kyselee niin kaikkia samoja asioita kuin minäkin haluisin tietää' tarkoittaen minua. Hemmetti kun tätä seksuaalista diskriminaatiota tapahtuu kaikissa autoliikkeissä ja elektroniikkakaupoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Kirjakaupasta varmaan saa ostaa noita leimasin juttuja ja varmaan tiimaristakin.

Lampaanvillasta en sit tiedä kyllä.. :whistle:

Tiimari on ihan paska kauppa, ei mitään nykyään. ja Sinooperi täältäpäin lopetti. Mä inhoan tässä mielessä tätä syrjäkylillä asumista että kun saan jonkun idean ja tarvitsen jotain niin perhana vieköön mistään täältä eikä lähikaupungeista sellasia sit löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Hommasin Mion. Päädyin sitten siihen kun siinä oli kaikkea kivaa toimintoa ja hinta oli sopiva. Olipa taas kivaa olla naisena ostamassa tällaista tavaraa, siellä oli iso joukko miehiä ja minä, miehet sai palvelua, mua ei ensin noteerattu yhtään. Ajattelin siinä odotellessani, että perhana kun toi alkaa minua palvella niin kysyn ainakin puolen tunnin verran asioita että joutuu oikeen jätkä pistämään parastaan. Mutta jouduin siis itse sanomaan että 'Päivää, voisitko kertoo näistä mulle..' No siinä kun kaikenmoista kyselin niin viereen tuli mies joka sanoi että 'Anteeks kun pakko tässä välissä kysyä kun hän kyselee niin kaikkia samoja asioita kuin minäkin haluisin tietää' tarkoittaen minua. Hemmetti kun tätä seksuaalista diskriminaatiota tapahtuu kaikissa autoliikkeissä ja elektroniikkakaupoissa.

Tuttua minullekin. :/ Mutta kiva kun löysit sopivan laitteen.

Yhteistyössä