Mistä saa laatikoita?? Pahvi? jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Pitäs pakata... mutta muutama käytössämme olevaa muuttolaatikkoa on nyt täynnä (vihdoin). Mistä saisi Pahvilaatikoita? Edes pikkasen tukevia jotta kestäs painoakin... Kaupat ei nykyään enää säästä mitään.

Ja sitten mistä saisi isoja kannellisia säilytyslaatikoita? Kun esim. tarjoustalos aikas pieniä. Saisiko esim. etolasta? Tietääkö joku?

=) :flower:

Pahvilaatikoita on tosiaan vaikea saada nykyään. Itse tilaan aina muuttofirmalta niitä muuttolaatikoita 17 senttiä vuorokausi. Se hyvä puoli niissä on että tulee varmasti laatikot purettua kun ne pitää palauttaa. Sillon kun käytin muuttolaatikoita niin mulla saatto parikin vuotta olla joku laatikko purkamatta

Meijän lähikaupasta saa ainakin banaanilaatikoita. Voithan sä kysäistä teijän lähikaupasta, jos ne säästäis sulle laatikoita ja kävisit joka ilta ne sieltä hakemasta?!

sun täytyy pitää kaupaa varamaan niitä laatikoita sulle ja ilmoittaa päivä milloin haet. muuten ne laittaa ne laatikot puristimeen koska ei ole tiloja säilyttää"

Mä oon kiertäny nuo kaikki kaupat... niin ei niin ei. Tosin tuo olis tietty ollu fiksua pyytää että säästäisivät muutaman kun tulee... Ei muuten mutta on hiukka jo hoppu... Kun su aamuna on muuttoauto pihassa... ja mä eilen sain kolme keittiön kaappia tyhjäks... ja nyt loppu laatikotkin. Huoh :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja reija:
jätesäkkeihin on ainakin kaikki vaatteet, pyyhkeet yms hyvä pakata.

Joo säkkeihin laitan kaikki vaatteet , lakanat, pyyhkeet jne. Oikeestaan ainoastaan kattiloille, uunivuuillle , kuivatavaroille... tarttisin laatikoita.
Mun täytyy kohta lähtee kiertää.

Yhteistyössä