Mistä saa hankittua molluskapinsetit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhuu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Ei mitään tietoa niistä pinseteistä, mutta meillä lähti molluskat osterivinokasjauheella. Sitä myydään ainakin luontaistuotekaupoissa. Sekoitin jauheen mehuun tai ruokaan.

Meillä sitten taas popsittiin niitä pari kuukautta ilman mitään vaikutusta.

Niin, mitkä ne on, ja onko niitä turvallista käyttää, tekeekö kipeetä? Pojalla tulehtuu herkästi kun repii niitä itse.

Miten nopeesti se osterivinokas vaikuttaa, jos vaikuttaa? EIkös se ole aika kallista?

Miks niitä pitäis nyppiä? Mä sain sibicortilla tulehdukset pois, ja sitten vaan rasvaisella voiteella voitelin ne taipeet jossa tulehtuivat. Tulehtuneita molluskoita ei saa nyppiä, tekee varmaan aika kipeää. Aika auttaa, osterivinokkaaseen en itse usko.

Meidän kuopuksella oli oikeasti paljon molluskoita (en oo kellään nähnyt, enkä missään googletus-kuvissakaan), ja osa tulehtui, osa ei. Ensimmäiset tuli helmikuussa, kesän jälkeen alkoi vähenemään ja nyt on vaan muutama, nekin kuivumassa pois. Isoveljelle tuli sitten samoihin aikoihin kun siskolta lähti, hänellä paljon lievempänä, eikä me tehdä niille mitään muuta kuin ehkä kerran viikkoon vähän katotaan tilannetta.

Yhteistyössä