P
pirinä
Vieras
mistä mä tiiän kasvatanko lapsiani oikein ja johdonmukaisesti, ja mitä mun pitäisi tehdä? itse oon saanut varsin vapaan kasvatuksen adhd-äidiltäni ja isäni ei ikinä osallistunut kasvattamiseen kun teki vain töitä. paljon olis korjattavaa niiden tapaan...yrittänyt oon tiedostaa ja korjata omille lapsille, mutta en varmaan onnaa niin hyvin kuin voisi. epäjohdonmukaista varmasti. mulla adhd: pinna menee helposti, annan myös helposti periksi, en osaa olla johdonmukainen.
lapsilla kyllä kaikki perusjutut varsin ok, ettei siinä mitään. mut jotenkin toi lasten kasvatuspuoli pitäisi saada hanskaan, jotain vinkkejä miten toimia. onko kunnaliisella puolella jotain kanavia josta voisi saada ohjausta vai onko se turmion tie (leimautuu yms)?
lapsilla kyllä kaikki perusjutut varsin ok, ettei siinä mitään. mut jotenkin toi lasten kasvatuspuoli pitäisi saada hanskaan, jotain vinkkejä miten toimia. onko kunnaliisella puolella jotain kanavia josta voisi saada ohjausta vai onko se turmion tie (leimautuu yms)?