Mistä Rauman seudulta löytäisi käytetyn television?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ihan siskon pelikoneeksi tarvittaisiin jokin parin-kolmenkympin telkku. Huudosta olen etsinyt ja sielätä löytyisikin ihan yllättävän hienoja televisioita tuossa hintaluokassa mutta kaikki liian kaukana, yleensä pääkaupunkiseudulla.

Mitäs paikkoja Raumalta löytyy josta voisi löytyä? Onko kierrätyskeskusta tai muuta paikkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Tuulikin radio tjsp! Kaupungintalon laitamilla.

jos sinne menee niin pitää olla erittäin tarkkana ettei tule aivan huijatuksi :D

Mä en ole koskaan käynyt kyseisessä putiikissa, mutta noi tekniikan ihmelapset on hakeneet sieltä jos sun mitä. Pitää osata kuulemma tinkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Tuulikin radio tjsp! Kaupungintalon laitamilla.

jos sinne menee niin pitää olla erittäin tarkkana ettei tule aivan huijatuksi :D

Mä en ole koskaan käynyt kyseisessä putiikissa, mutta noi tekniikan ihmelapset on hakeneet sieltä jos sun mitä. Pitää osata kuulemma tinkiä.

Aivan oikein - siispä minä en uskalla mennä sinne, olen huono tinkaamaan. Mutta olen minäkin kuullut että tinkimällä siellä voi tehdä hyvät kaupat, mutta Tuulikki-täti on kuulemma kova kauppamies!!

Kiitos neuvoista! Voi olla että lähden pyörähtämään spr:n kirpparilla. Tuli se mieleen mutta en ollut varma onko siellä. Tuulikin radiokin on tuttu paikka, tosin en itse ole asioinut siellä kun viimeksi varmaan 10 vuotta sitten niin sitä en olisi tullut ajatelleeksi. Luulen vain että siellä tosiaan osataan kiskoa... "Tämä on huollettu! 100e!"

Löytyisikö muita raumalaisia jotka voisivat telkustaan luopua, tosiaan max 30e olisin valmis maksamaan sillä sen ei tarviste olla erityisen hieno kun tulee vain pelikonetta varten. Ei nyt ihan romukaan tosin.

Yhteistyössä