Mistä raskauspahoinvoinnin kaltaiset olotilat voi johtua? Siis ihmisellä, joka ei ole raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla oli vähän aikaa sitten ihan samanlaista, oksensinkin välillä kun oli niin paha olo. kesti ehkä pari viikkoa ja sen jälkeen on noita "kohtauksia" tullut aina välillä ja kestänyt illan. minä syön noita samoja pillereitä, voisikohan oikeasti olla niistä?? en pystynyt silloin kahteen viikkoon syömään oikeastaan mitään ja laihduin 5kg!!

!!! Tuliko sulla ennen menkkoja nämä oireet, vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla oli koko lukioajan aamupahoinvointia, enkä ollu raskaana. nyt on ollu joku puolen vuoden verran semmosta että oksennan JOKA aamu... sappinesteet pihalle... johtuu sappikivistä miulla. :/

Onks noissa sit mitään muita oireita? Mulla tulee pitkin päivää noita pahoinvointi"kohtauksia", kestävät useimmiten ihan vaan hetkiä, onneksi... Mutta välillä kuvottaa pidempäänkin.

Mitähän ne lekurissa tekis, jos menis sinne valittelemaan, että kuvottelee?

no miulla on semmosta että on kuvottava olo jopa koko päivän. ja monesti myös sitte ruuan jäläkeen. jo siis silloin lukioikäsenä, ja sillon en tienny mistä ne johtu. nykyjään johtuu tosiaan nuista sappikivistä.

mene ihmeessä gynelle sanomaan että ku alotit nuo pillerit niin tuli tuommoset oireet, se vaihtaa ne toisiin tai sitte vaihat vaikka nuvaringiin.

Mä voisin kyl soittaa ehkäisyneuvolaan, et voisko tää olla noista sitte. Muuten ne on sopinu, ei oo ollu mitään ihmeellisiä oireita. Ihmetyttää se vaan, että miks nyt, kun oon syönyt niitä jo tovin...?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla oli vähän aikaa sitten ihan samanlaista, oksensinkin välillä kun oli niin paha olo. kesti ehkä pari viikkoa ja sen jälkeen on noita "kohtauksia" tullut aina välillä ja kestänyt illan. minä syön noita samoja pillereitä, voisikohan oikeasti olla niistä?? en pystynyt silloin kahteen viikkoon syömään oikeastaan mitään ja laihduin 5kg!!

!!! Tuliko sulla ennen menkkoja nämä oireet, vai miten?

muistaakseni menkat oli juuri olleet. ja olinkin jo ihan paniikissa että olen raskaana (kun minulla noiden pillerien kanssa menkat kestävät yhden päivän) ja tein kaksi raskaustestiä parin viikon sisällä, en ollut raskaana.

Itsellä on todella huonoja kokemuksia noista cerazetteista, oli vähän jatkuvasti niin tympeä olo. Aluksi meni ihan ok, mutta sitten alkoi tuntua että se oma kroppa ei ole niinkuin ennen. Ja sitten alkoi vielä jatkuva päänsärky, loptein siihen. Toinen asia mikä tulee mieleen, varsinkin nyt lämpimillä on nestetasapainonheittely. Voi aiheuttaa monenlaisia huimauksia ja tuntemuksia.

mulla oli noiden samojen pillereiden kanssa niin, että kun puoli vuotta käytti niin ei sopinutkaan enää. siihen asti sopi hyvin. alkoi vain yhtäkkiä pari viikkoa kestävä tiputtelu ja meni cerazette vaihtoon. nyt kun on e-pillerit niin joutuuu muutaman kuukauden välein pitään pillerittömän kierron kun ei pää kestä montaa laattaa putkeen (sillä viikon välillä)

Yhteistyössä